Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سال 2012 ، سال Resident Evil
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سال 2012 با تمام عناوین مهمش در راه است ؛ ولی تمام این بازیها بک سو و 6 عنوان جدید سری Resident Evil در دیگر سو . اگر بگوییم سال 2012 سال سری بازیها و فیلم Resident Evil میباشد ، سخنی به گزاف نگفته ایم . شاهکاری که در این سال میرود تا لب تشنه هواداران خود را مالا مال کند و سال 2012 را به نام خود قبضه نماید . درست است که سری بازیهای Resident Evil
دیگر انگونه که باید و شاید Survival horror نیست و به سوی اکشن شدن متمایز شده است ولی سران کپکام درصدد ساخت عناوین جدید با این سبک هستند تا دوباره این بازی مهم را به اوج خود برسانند .
حال در سال 2012 با کدام سریهای Resident Evil مواجه هستیم را در خبری که در زیر مع اوری کردیم به شما نشان و معرفی خواهیم کرد .




Resident Evil Revelations


[تصویر:  valentine.jpg]

اولین بازی از سری بازیهای RE ، بازی Resident Evil: Revelations میباشد . این قسمت که مخصوص کنسول 3DS در حال ساخت میباشد داستانش را با شخصیت های محبوب این سری یعنی Jill Valentine و
Chris Redfield اغاز میکند. در بازی چهرهای جدید دیگری نیز چون Parker و Jessica نقش افرینی میکنند که داستان انان در سال 2005 مابین RE 4 و RE 5 اتفاق می افتد . شرکت نینتندو تاریخ عرضه بازی را
در 27 ژانویه 2012 مشخص نموده است .





Resident Evil: Operation Raccoon City

[تصویر:  leonorc.jpg]

عنوان دوم از سری بازیهای RE که در سال 2012 منتشر خواهد شد ، کاری از استودیو Slant Six Games یعنی Resident Evil: Operation Raccoon City میباشد که قرار است
برای سه پلتفرم PC, PS3 و X360 منتشر شود . داستان بازی ما بین دو عنوان Resident Evil 2 و Resident Evil 3 در سال 1998 و در شهر معروف Raccoon اتفاق می افتد . شما در این بازی در غالب تیم ( Umbrella Security Service ( USS حضور خواهید داشت و باید مبارزه خود را با زامبیها و ویروس پخش شده در راکون سیتی ادامه دهید .





Resident Evil: Retribution

[تصویر:  retribution.jpg]


اینبار شاهکار RE را بار دیگر بر روی پرده نقره ای خواهیم دید و اینبار سری جدید ان با نام Resident Evil: Retribution در 14 سپتامبر امسال به روی پرده میرود . بار دیگر ساخت و کارگردانی
فیلم Resident Evil: Retribution بر عهده اقای Paul W. S. Anderson میباشد که تهیه قسمتهای قبلی این فیلم را نیز بر عهده داشته است .
شخصیت اصلی فیلم را بار دیگر خانم Milla Jovovich در نقش Alice ایفا خواهد کرد ؛ از نقاط قابل ذکر و مهم بودن شخصیتهای معروفی چون :
Sienna Guillory (Jill Valentine), Boris Kodjoe (Luther West), Johann Urb (Leon S. Kennedy), Shawn Roberts (Albert Wesker) و Li Bingbing (Ada Wong)
میتوان اشاره کرد .






Resident Evil: Damnation

[تصویر:  residentevil-damnation.jpg]

Resident Evil: Damnation یک CGI بسیار زیبا میباشد که به صورت 3D در حال ساخت است و ادامه ای بر قسمت قبلی یعنی RE: Degeneration میباشد .
کارگردانی این انیمیشن را اقای Makoto Kamiya بر عهده دارد که کارگردانی قسمت پیشنی یعنی Biohazard: Degeneration را انجام داده بود .
اطلاعات زیادی در مورد این CG در دست نیست ولی بار دیگر ما شاهد شخصیت معروف ان یعنی Leon خواهیم بود . این انیمیشن در سال 2012 پخش میوشد .





Resident Evil: Chronicles HD Selection

[تصویر:  chronicleshd.jpg]

شرکت Capcom چندی پیش در خبر اذعان کرد ، دو قسمت از سری بازیهای RE را با نامهای Resident Evil: The Umbrella Chronicles و Resident Evil: The Darkside Chronicles که در سالهای
2007 و 2009 برای Wii منتشر شده بودند را به صورت HD برای ps3 عرضه میکند . گفته میشود این پک جدید به صورت 3D و همچنین قابلیت پشتیبانی PS Move را دارا میباشد .
در حال حاضر تاریخ دقیقی از انتشار این پک مشخص نیست ولی امسال گفته میشود روانه بازار شود .






Resident Evil 6

[تصویر:  re6.jpg]

و بلاخره Resident Evil 6 ، عنوان مهمی که در این چند ماه اخیر شایعات بسیار در مورد این بازی به گوش میرسید .
بعد از منتشر شدن تیزری که بعدا مشخص شد دروغ بوده است هیچ خبر موثقی در مورد این بازی در دسترس نیست و شرکت کپکام نیز همچنان در مورد این بازی سکوت میکند .
امکان اینکه این بازی در سال 2012 عرضه شود کم است ولی باز هم نام سری جدید بازی یعنی Resident Evil 6 در لیست عناوین دیگر RE در سال 2012 بسیار خوش ایند است و امید است خبرهای جدیدتری
را در مورد این بازی در اینده نزدیک بشنویم