Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کپکام از DMCمی گوید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی OXMمصاحبه ای را با آقای Rahni Tucker طراح مبارزات بازی داشته که گفته:((هنگامی که من در فیلمهای طرز بازی کردن طرفداران قدیمی dmcرا میدیدم مشاهده میکردم که همیشه در هوا مشغول مبارزات نفس گیر بوده اند وهمان افراد با همان حال وهوا صحنه های را خلق میکردند که بقیه میگفتند چگونه این صحنه ها خلق میشود.))




ما قصد داشتیم فرمولی را که آن گیمر های قدیمی در مبارزاتشان بهره میبردند را بدست بیاریم طوری آن را در بازی پیاده بکنیم که گیمر های جدید نیز از آن بهره ببرند.



نسخه بتا بازی تا حدی آسان شده است وبرای رسیدن به sssباید مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید این گفته افرادی است که نسخه بتا را بازی کرده اند. ولی همیشه درجه سختی این بازی زیباتر بوده ومشکلات بیشتر در پیش روی گیمر ها است.البته این برای طرفداران قدیمی این بازی تاحدی مسخره به نظر می آید.




کارگردان این بازی آقایHideaki Itsuno در اینباره گفته که: این تغییرات لازم بوده وسیستم قدیمی بازی برای هواداران تا حدی دلسرد کننده بوده است.




وقتی که نسخه های قبل را میساختیم شاهد بودیم که برخی از بازیباز ها در حال دوری از این بازی هستند و وقتی نسخه چهارم را ساختیم با توجه به این که شخصیت جدیدی به بازی وارد شده بود انتظار چنین رفتار هایی را داشتیمو باز در جذب گیمر ها ناکام ماندیم.




نسخه جدید بازی را طوری ساخته ایم که ابتدا گیمر های تازه وارد را جذب کنیم وکم کم به مراحل سخت وسختر برسیم وبتوانیم هواداران قدیمی را نیز راضی کنیم واز این بازی سیراب شوند.



Devil May Cry ده روز دیگر منتشر میشود.


منبع:
http://www.vg247.com/2013/01/04/dmc-devil-may-cry-has-low-entry-level-for-new-users-says-capcom/




راست میگن نسخه بتاش خیلی آسون بودConfused43:
نگاه کن هک ان اسلش تا درجه نرمال آسونه ولی هارد وبالاتر خیلی سختن.راستی ممنون من دیوانه دانته جدیدم