Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صحبت های سازندهBeyond : Two Souls
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دیوید کیج در مورد این بازی می گوید: این نسخه نسبت به نسخه قبلی وسیع تر وبزرگتر خواهد بود.

دیوید کیج در ادامه صحبت هایش گفته است که: Beyondنسبت به Heavy Rainیک عنوان بین المللی تر است واین در حالی است که Heavy Rainدر فیلادلفیلا اتفاق می افتد ولی داستان بازی Beyondدر سراسر جهان اتفاق می افتد.




با اینکه بازی طبق معمول در آمریکا رخ می دهد ولی داستان بازی در سراسر جهان است و شما به تمام نقاط جهان سفر خواهید کرد در واقع این بازی سفری خواهد بود که شما آن را هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی احساس خواهید کرد.




موتور بازی سازی heavy rainبسیار قوی بود ومی توانست در بازی های بیشتری به کار گرفته شود دلیل اینکه موتور بازی سازی beyondرا تغییر دادید چه بود در حالی که با کمی تغییرات می توانستید از هم آن استفاده کنید؟

در جواب با ید بگویم که ما دیوانه هستیم!


او در ادامه گفته است که: همه ما در استودیوی
Quantic Dream آدم های دیوانه ای هستیم .بله درست است تغییر انجین کار پرهزینه ای است اما ما قصد داشتیم یک بازی کامل را به گیمر ها پیشنهاد دهیم به همین دلیل با این کار ریسک بزرگی را انجام دادیم وخواستیم به هوادارانمان نشان دهیم که به خاطر آن ها حاظریم غیر ممکن ها را ممکن کنیم.








ما برای ساخت این اثر دنبال پول وجاه ومقام نبوده ایم بلکه میخاستیم که گیمر ها درسهای از زندگی وآخرت بگیرند واین برای من کافی است در واقع این بازی با داستانی که دارد کوچک وبزرگ را به چالش خواهد کشید واین اتفاقات ذهن شما را مشغول خود خواهد کرد در آخر این بازی به شما حسی رخ میدهد که فقط خود شما قادر به حس آن هستید.














به نظر شما چرا اکثر اتفاقات در آمریکا رخ میدهد؟





آمریکا یک کشور جالب است .این کشور جای است که اکثر افسانه های حال حاضر در آن شکل می گیرد وبه تحقق می پیونند به همین دلیل بهترین مکان برای داستان سرای بازیها است.








او در آخر صحبت هایش گفته : ما اثر متفاوتی را در دنیای گیم به وجود آوردیم .این یک اثر متفاوت است که به شما درس های خوبی در مورد زندگی می دهد اگرچه بچه های کوچک قادر به درک آن نیستند.








[تصویر:  80198280732309981060.jpg]











منبع:http://www.autoballa.com/2013/01/will-beyond-international-souls-journey-two-be










خوش به حال ps3 دارا این طور که گفته میشه باید بازی عالی باشه ولی حیف که انحصاریه.
ممنون از خبرت Confused74:
بازی که از Heavy Rain بهتر باشه دیگه....
Confused43:
ای خدا ما چرا پی اس ری نداریمConfused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused41:Confused67:
دیوید کیج مرز بین فیلم و بازی رو کم کرد و یه بازی سینمایی جالب و یه شاهکار بی همتا مثل Heavy Rain رو ساخت که کاملا کنترل پلیر رو دستش میگرفت انتظارات از Beyond Two Souls واقعا بالاست!متاسفانه بعد از E3 خیلی خبر پخش نشد از این بازی ولی خوب این جور که به نظر میاد 2013 پخش میشه
پ.ن به جای نوشتن تشکر و دمت گرم و از این قبیل جملات بی ربط به مطلب از دکمه تشکر استفاده کنید و تنها در صورتی کامنت بدین که به مطلب مربوط باشه!در غیر این صورت اسپم حساب میشه!