Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صحبت های تهیه کننده crysis3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Michael Elliot در صحبت های خودش باDustyCartridgeاعلام کرده است که: در حال کار بر روی این بازی هستیم وبه شما وعده میدهم یک بازی قوی هم از نظر گرافیکی و هم از نظر گیم پلی وداستان خواهیم داشت.


در قسمت های قبلی ما تمام تمرکز خود را بر روی جلوه های بصری گذاشته بودیم ومیخواستیم قدرت خود را در این زمینه به رخ بکشیم واین کار را نیز انجام دادیم ولی به این کار خود افتخار نمیکنیم چون فقط بازی از یک زاویه قوی بود ولی از لحاظ داستانی ضعیف بودونتوانستیم عنوان قوی را خلق کنیم.

وی در ادامه گفته: کرایسیس 3در مراحل پایانی ساخت خود به سر می برد ویک بازی متفاوت از نسخه های پیشین را شاهد خواهید بود گیم پلی بازی کلا دچار تحول شده است ومن این قول را به طرفدارانمان میدهم که یک بازی قوی از لحاظ گیم پلی را شاهد خواهند بود واز انجام بازی در مراحل استوایی لذت خواهند برد.


وی در ادامه صحبت هایش گفته: کرایتک علت محبوبیت خود را قدرتش در ایجاد گرافیک فوق العاده میداند .
در واقع ما این قدرت خود را مدیون کار های بزرگی است که در زمینه ایجاد فضاهای بکر وزیبا انجام میدهیم هستیم.اگر یادتان باشد در نسخه اول که انحصاری pcبود گرافیکی را تحویل مردم دادیم که همه را به وجد آورد.در کرایسیس2هم همین طور بود وهمه شاهد این قدرت ما بودند.


وقتی نام کرایسیس والبته کرایتک می آید همه را به یاد یک ضیافت گرافیکی می اندازد وما همچنان بر این موضوع پافشاری میکنیم واین نسخه از بازی همانطور که قبلا گفتیم pcها را ذوب خواهد کرد.البته در این نسخه حواسمان به بقیه جنبه های بازی هم بوده و میخواهیم یک عنوان کامل وبی نقص را به گیمر ها تحویل دهیم.

شما فقط با گرافیک این بازی شگفت زده نمی شوید بلکه گیم پلی سرگرم کننده ,صداگذاری فوق العاده وداستان بازی وصحنه های سینمایی همگی شما را میخ کوب خواهد کرد.

وی گفته گرافیک این بازی در کنسول ها تا کنون دیده نشده ولی این بازی گرافیک خود را بر روی pcبه رخ شما خواهد کشید.ما یک نسل جدید از گرافیک را خلق کردیم وpcهای شما را ذوب خواهیم کرد.

پس منتظر عرضه این بازی در تاریخ مقرر باشیدوpcهای خود را برای انجام این بازی آماده کنید.


[تصویر:  beeir3ffjgqdluehzpw2.jpg]



منبع:http://www.nowgamer.com/news/1734045/crysis_3_crytek_reveal_stunning_new_gameplay.html