Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Crysis 3 : گرافیک , داستان و گیم پلی فوق العاده ای خواهد داشت.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تمام نیویورک به جنگل تبدیل خواهد شد . کرایسیس 3
[تصویر:  wol_error.gif]CRYSIS3[تصویر:  d6np8xvw7ax86tsp1xn.png]
Crysis 3 در نیمه های پایانی ساخت خودش به سر میبرد و در حال تکامل یافتن است تا باز هم با قدرت گرافیکی خودش در این صنعت خودنمایی کند .
Michael Elliot تهیه کننده ی این پروژه در مصاحبه ی پایانی خودش با DustyCartridge اعلام کرده است : ما همچنان در حال کار بر روی این بازی هستیم و میتوان این وعده را داد که نه تنها از لحاظ گرافیک , بلکه گیم پلی و داستان قوی و زیبایی خواهیم داشت .
او در ادامه گفت : ما در نسخه ی قبل سعی کرده بودیم فقط قدرت خودمان را به رخ بکشیم . از لحاظ بصری و این کار را هم انجام دادیم . اما بهش افتخار نمی کنیم . چون بازی فقط از یک زاویه زیبا بود و از لحاظ داستانی نتوانستیم عنوان خوبی را خلق کنیم .
کرایسیس 3 در نیمه های پایانی ساخت خودش به سر می برد و یک بازی متفاوت با قبل را شاهد خواهید بود . گیم پلی بازی کاملا دچار تحول شده و من این وعده و این مژده را به گیمرها میدهم که از گیم پلی بازی به خصوص در مراحل استوایی لذت خواهند برد .
[تصویر:  24967373585767513739.png]
در ادامه : Elliot علت معروفیت کرایتک در صنعت گیم را قدرت گرافیکی محصول خودشان میداند .
Michael Elliot : در واقع ما علت معروفیت خودمان را در این عرصه , مدیون قدرت خودمان در خلق فضاهای بکر و زیبا هستیم . اگر یادتان باشد در زمان کرایسیس 1 که انحصاری PC بود . گرافیکی تحویل مردم دادیم که همه را به وجد آورده بود .
کرایسیس 2 هم به همین روال بود و ما از این حیث واقعا قدرتمند عمل کردیم . همانطور که خودتان شاهد این موضوع بودید .
وقتی نام کرایسیس و البته کرایتک میاید همه را یاد یک مهمانی بزرگ گرافیک می اندازد . برای همین ما همچنان بر روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد و با گرافیک قدرتمندتر از همیشه ی سری " کرایسیس " این بار PC ها را ذوب خواهیم کرد .
اما در این نسخه فقط شاهد یک گرافیک بزرگ و فدرت بصری خارق العاده نخواهید بود , زیرا ما بر روی گیم پلی و داستان سرایی بازی هم تمرکز خاصی داشته ایم و سعی کردیم تا حد توان خودمان این بازی را از هر لحاظ موفق کنیم .
شما فقط با گرافیک زیبای این بازی حیرت زده نخواهید شد . کرایسیس 3 دارای : گیم پلی سرگرم کننده , صداگذاری فوق العاده , داستانی زیبا خواهد بود و با صحنه های سینمایی بازی شگفت زده خواهید شد .
به گفته ی Elliot : گرافیک کرایسیس 3 بر روی کنسول تا به حال چنین گرافیک بی سابقه بوده است . اما گرافیک اصلی این بازی را روی PC شاهد خواهید بود .
طبق گفته ی او : ما یک نسل جدید از گرافیک را خلق کرده ایم و PC های شخصی شما را ذوب خواهیم کرد .
در 1 اسفند 1391 منتظرش باشید .
منبع : http://www.nowgamer.com/news/1734045/cry...eplay.html
شما قوانینو خودی ؟ کپی برداری ممنوعه
بسته شد