Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خبر داغ: G.M LIST 2013 رونمایی شد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حدود چند روز پیش وعده داده بودیم که در امروز سه شنبه 19 دی ماه بزرگترین خبر بازی های ویدیویی را خواهیم گفت و سر انجام انتظار ها به پایان رسید و عنوان بزرگ G.M LIST 2013 را رونمایی میکنیم.که در دنیای بازی های ویدیویی اولین سال خواهد بود که انتشار میشود. این عنوان عبارتست از GAMES LIST 2013 و MOVIE LIST 2013 که بزرگترین لیست بازیها و فیلمهای سال 2013 را در خود جای میدهد.! که حتی لیست بازی ها و فیلم های ایرانی که در سال 1392 انتشار میشوند هم دارد.نکته قابل توجه در این لیست این است که شما میتوانید بازی ها یا فیلم ها را از روی عکسشان بشناسید که به شخصه فکر میکنم بسیار جذاب خواهد شد نوشته ایی که در پایین سمت چپ کاور میبینید عبارتست از تیم سازنده این عنوان که با اسم ASIA NET شناخته خواهند شد. اسیا نت تشکیل یک گروه 6 نفره هست که خود من هم از اعضای این تیم هستم تمام افراد این گروه کسانی هستند که BEST WALLPAPER 2012 هم ساختن.
در زیر میتوانید کاور رسمی عنوان G.M LIST 2013 را مشاهده کنید.
[تصویر:  ggg.jpg]
G.M LIST 2013 در فروردین ماه 1392 در وبلاگ فیری دانلود انتشار خواهد شد.که اطلاعات بیشتر به همراه تاریخ انتشار دقیق در ماه آینده منتشر میشود.
نکته : توجه کنید که لیست فیلم و بازی هر کدام به صورت جداگانه در دو فایل PDF به صورت رایگان در وبلاگ فیری دانلود در فروردین 1392 قابل دانلود است
اگر نظر یا پیشنهادی درباره این لیست داریدبه ما بگید تا بهترین لیست موجود را انتشار کنیم
عنوان : G.M LIST 2013
سازندگان : ASIA NET
انتشار کننده : FREE-DOWNLOAD
تاریخ انتشار : فروردین 1392
فکر نمی کنید تاریخ انتشارش دیره؟؟ آخه این طوری تقریبا 3 ماه از 2013 رو از دست میدید. بازی های خیلی خوبی قراره در سه ماهه نخست بیاد! ولی واقعا جالب و عالی به نظر میرسه!
(01-08-2013, 03:55 PM)Expellite نوشته است: [ -> ]فکر نمی کنید تاریخ انتشارش دیره؟؟ آخه این طوری تقریبا 3 ماه از 2013 رو از دست میدید. بازی های خیلی خوبی قراره در سه ماهه نخست بیاد! ولی واقعا جالب و عالی به نظر میرسه!
بازی هایی که در این سه ماه انتشار می شوند هم در لیست موجود هست پس هیچ جای نگرانی نداره.
دستت درد نکنه
آره میلاد راست میگه یکم دیر منتشر میشه
ولی واقعا ایده ی عالی و جالبی هستش
Confused24: