Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: halo5بهتر از نسخه های قبلی خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
O`conner رئیس استودیو 343 Industriesدرباره نسخه بعدی این فرانچایز در وبلاگ Halo Waypointپستی را قرار داده است که نشان میدهد تیم تحقیقاتی در حال کار بر روی نسخه بعدی هستند متن به این شرح می باشد:


halo4بهترین وپر فروش ترین نسخه این فرانچایز بود که با نقد های خوب ومثبتی روبه رو شد همچنین جایزه های زیادی را برنده شد از جمله بهترین گرافیک سال در VGAودر Inside Gaming Awards برنده GOTYشد.مابرای این کار موتور بازی را ارتقا دادیم دنیای بازی را گسترده تر کردیم.در داستان تکنولوژی وحتی فروش بازی از نوآوری های زیادی استفاده کردیم.
اما در این کار بی نقص هم نبودیم ولی بر اساس بسیاری از معیار ها این یک موفقیت به حساب می آید.پس می دانیم که هنوز راه بلندی را در پیش داریم وباید چیز های بیشتر را یاد بگیریم.در این راه ظرفیت ,تیم وتکنولوژی لازم را داریم پس می توانیم دفعه بعد چیز بهتری را خلق کنیم.


او درباره نسل بعد هم گفت: چیز های بسیار زیادی است که علاقه داشتیم ومی توانستیم در بازی قرار دهیم ویژگی های که هرگز به بازی راه نیافتند,مشکلاتی که حل شدنی نبودند ,اشتباهاتی که رخ داده بود ,DLCهی نچندان قوی وضعف در ارتباطات این نسل همه وهمه مشکلات ما در این نسل بود که امیدوارم با آمدن نسل جدید بتوانیم آن ها را برطرف بکنیم.

ولی چیز های بودند که خارق العاده حاضر شدند یک استودیوی سازنده بازی های AAAو استعداد های که می توانند کار های حیرت انگیزی در رابطه با سخت افزار نسل بعد انجام دهند.
استفاده از یک موتور خارق العاده ومطالعه بیشتر در مورد چیزهای مانند: تحصیلات, مردم,کد ها و...آینده خوبی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.


منبع:http://www.vg247.com/2013/01/10/halo-5-343-will-do-much-better-next-time-oconnor-talks-next-gen
از نظر من بازی که برا pcساخته نشه به درد نمیخوره چند سال دیگه شرکت ها میزنن تو سر خودشون که چرا برا pc بازی نساختن
آخ جان یک Halo دیگه Confused25:
ممنون بابت خبر Confused74:
معلومه که باید بهتر باشه.
این گفتن داشت؟!Confused43: