Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: .داستان بازی Fallout 4 در Boston اتفاق می افتد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
.
. سلام .
.
-
[تصویر:  1357978142731.jpg]
-
GamingBolt مدتی قبل خبری در مورد Fallout 4 منتشر کرده بود که البته این شایعه به حقیقت پیوست چرا که Bethesda در حال تحقیق و برسی شهر Boston است. ان شرکت رابطه ی بسیار خوبی با کمپانی MIT دارد و هنگامی که این سوال از یکی از کاربران شرکت پرسیده شد او جواب داد: اگر من در این رابطه چیزی بگویم ممکن است کار خود را از دست بدهم. ودر نتیجه امکان حقیقت داشتن Fallout 4 در Boston وجود دارد.
-
یک شایعه ی دیگری نیز وجود دارد که کاربری به نام reddit ان را منتشر کرده است که وجود Fallout 4 را در Boston تایید می کند او ادعا می کند نماینده ای را در Boston می شناسد که اطلاعات زیر را بر وبسایت خود قرار داده است :
-
داستان بازی Fallout 4 در شهر Boston اتفاق می افتد و گروهی از 3 Fallout در بازی وجود خواهد داشت.
-
شهر Boston به شهری تبدیل شده که ما مثل ان را هیچ وقت در سری Fallout ندیده بودیم.
-
اصلی ترین نقش بازی در دستان Androids ها است و نقش مهمی را در بازی به عهده دارند و راه اهن های Fallout همچنان مثل نسخه ی قبل وجود دارند که Plantation دشمنان انان هستند Plantation کسانی بودند که Androids ها را برای تامین غذای مردم وادار به کشاورزی کردند
-
Bethesda قبلا اعلام کرده بود دیگر از تژاد های Brother hood of steel و Super Mutants هیچ خبری نیست و نژاد های دیگری را جایگزین خواهند کرد.
-
Bethesda هیچ برنامه ی خاصی درمورد ساختار های بازی ندارد اما ممکن است سیستمی به مانند Skyrim در بازی استفاده کند که قابلیت گرفتن Level UP , Skill را داشته باشد.
-
مدتی قبل هم صداگذار شخصیت Three Dog در توییتر خود اعلام کرده بود: به همه طرفداران Fallout و Three Dog... ممکن است سگ های دیگری در راه باشند. من اجازه گرفته بودم تا این خبر را اعلام کنم.
-
. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند ما با یک بازی شاهکار رو به رو خواهیم بود .
-
منبع
.
خیلی باحال میشه اگه تو بوستون باشه!
اون باکس آرت بالا چییه؟!؟!
ببینم اون باکس آرت تایید شده؟Confused60:اگر این طوری باشه عالیه.Confused29:
(01-12-2013, 01:07 PM)mohammadjavad نوشته است: [ -> ]ببینم اون باکس آرت تایید شده؟Confused60:اگر این طوری باشه عالیه.Confused29:

فکر نکنم
چون بازی هنوز تایید نشده بعد باکس آرت.....
واااااااااااااای! همیشه آرزوم بود Fallout بازی کنم ولی هیچ وقت نتونستم. اون موقع که Fallout: New Vegas اومد نتونستم گیرش بیارم!! Confused41:Confused41: ولی اینم بگم Fallout جزو بازیهایی هیت که شدیدا مشکلات تکنیکی داره ولی با این حال عالی هست.
با تشکر ولی باید بگم سعی کنید خبر را تا میتونید ترجمه کنید واز سایت های فارسی خبر را کپی نکنید حداقل به خودتون زحمت بدید تغییرش بدهید وگرنه دفعه بعد تایپک بسته میشود این دفعه آخری بود که هشدار دادم