Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یک راز بزرگ در The Last of Us وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از عناوین بزرگ ومورد انتظار سال 2013 The Last of Us می باشد که با نمایش های خیره کننده خود همه را به وجد آورده است در همین حال اشاره های به یک راز در این بازی شده بود که در همین زمینه کارگردان هنری این بازی صحبت های کرده که در ادامه میخوانیم.




کارگردان هنری شرکت Naughty Dogبه این راز اشاره کرده است وگفته است که: یک راز نهفته در بازی وجود دارد که همه تا الان از آن بی خبرند وآن این است که راه های دیکری هم برای سرایت بیماری قارچی وجود دارد ولزوما به یک روش مثل گاز گرفتن زامبی ها محدود نمی باشد.


ولی از این گفته من این را برداشت نکنید که در بازی شاهد گونه های دیگر از زامبی ها هستیم نه این گونه نیست بلکه ما قصد داریم با این روش بر روی داستان بازی تاثیر بگذاریم. ممکن است شما در بازی به ویروس آلوده شوید ولی به زامبی تبدیل نشوید ویا نمیرید.



نحوه روایت داستان برای کسی که به ویروس آلوده شده با نحوه روایت کسی که سالم است بسیار متفاوت می باشد.ما با این کار قصد داریم تا گیمر ها را ترغیب کنیم تا بازی را برای چند بار انجام دهند.




در آخر باید بگویم ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم بر روی بازی تاثیر بگذاریم. اگر کار های ما در زمینه گیم پلی , موسیقی ,داستان و...بتوانند با نظم خاصی در کنا هم قرار بگیرند می تواند تاثیری را بر افراد بگذارند که هیچ رسانه ای نمی تواند این چنین تاثیر را بگذارد.




[تصویر:  77300606652189337361.jpg]





ما در تاریخ7 می حاصل تمام تلاش های شبانه روزی خود را تحویل شما می دهیم تا خودتان قضاوت کنید .




منبع : http://www.games-news.de/nl/the_last_of_...nt/1205575 /
این بازی انحصاری Ps 3 هست یا واسه Xbox هم میاد؟ ممنون بابت خبر.
(01-13-2013, 12:54 PM)Scorpion نوشته است: [ -> ]این بازی انحصاری Ps 3 هست یا واسه Xbox هم میاد؟ ممنون بابت خبر.
فقط پی اس تریConfused41:
(01-13-2013, 12:54 PM)Scorpion نوشته است: [ -> ]این بازی انحصاری Ps 3 هست یا واسه Xbox هم میاد؟ ممنون بابت خبر.

فقط انحصار PS3هست و بس!