Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بهترین اسلحه های بازی های رایانه ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
به نام خدا
می خوام از چند اسلحه که باهاشون کار کردین و باهاشون خاطره دارین رو توی این مقاله نام ببرم.اسلحه های زیادی در بازی های مختلف هستن با کارایی های مختلف برای کشتن افراد یا غول ها.
HIDDEN BLADE
یک سلاح خاموش با مکانیکی پیچیده و کارایی بالا برای کشتن افراد, طوری که متوجه نشوند یه اساسین اونا رو کشته.اسلحه ای برای مخفی کاری که برای اساسین ها است.در ابتدا این سلاح انگشت حلقه صاحب خود را می گرفت ولی بعد ها با اختراعات داوینچی و تعقییراتی که روی اون انجام داد باعث شد میزان استفاده از این سلاح بیشتر شود و چیز های مثل تپانچه مخفی ,دارت سمی, یا چنگک روی ان سوار شوند و این سلاح را کامل تر کنند کسانی مانند التائر و اتزیو از خنجر مخفی استفاده های زیادی کردند و اشخاص بزرگی را کشته اند.مانند :المعلم . بورجیا . چارلز لی . و ... .
التائر برای این خنجر یک انگشتشو از دست داد![تصویر:  wallpaper2_1280.jpg]
M41A
کسی نیست که اول شخص شوتر بازی کرده باشد و این سلاح را بدست نگرفته باشد.کافی است COD MW3 بازی کنید تا لذت تیراندازی با ان را متوجه شوید.M4 یکی از بی نقص ترین سلاح ها و بهتر از AK47 است.سری های دیگر این سلاح M16 است که حتما در بازی Black ops با ان سلاح بازی کرده اید.این سلاح بخاطر ویزگی های مهمش ان را محبوب و پر استفاده کرده.می توان به پیاده کردن نارنجک انداز و صدا خفه کن و انواع دوربین های لیزری و ... اشاره کرد که برای جنگ در حالت های مختلف به کارتان میاد.شاید این موضوع جالب باشد و در اکثر بازی ها همینطور باشد,اینکه همیشه دشمنان شما ak74 دارند و شما همیشه سلاح های خوبی مثل m4 یا fn scar دارید ولی بعضی وقت ها با کمبود مهمات مواجه می شوید و باید دوستان خودتان را بکشید و تفنگ های انها را بگیرید!
اینم m4 دوربیندار
[تصویر:  6bm0eg5h348wsbfw02xm.jpg]
chain saw
اگر بازیهای شنک را بازی کرده باشین مطمعنا با این سلاح قدرتمند سر خیلی هارو از تنشون جدا کردین و باهاش قول اخر ها رو کشتین.یکی از اصلی ترین سلاح های شنک همین اره برقی نارنجی است که شنک بی رهم از اون استفاده می کنه.از بین همه سلاح های سنگین شنک این سلاح بهترینه و قدرتش خیلی زیاده.کافی است دکمه رو نگهدارید و از این طرف به ان طرف بروید.خواهید دید که چطور خون جاری می شود و دشمنان شما به هوا پرتاب می شوند.یه موضوع ناراحت کننده این است که به جای ادامه ساخت این بازی mark of ninja تولید می شه.ولی من هنوز دوست دارم یه شماره دیگه هم داشته باشد.
اره برقی قدرتمند شنک[تصویر:  shank-2-screenshots-oxcgn-9.png]

Mk 2 Lancer Assault Rifle
این اسلحه مارکوس فنیکس قلدر است.سلاحی قدرتمند که همه چیزو نابود می کنه و به مارکوس و تیمش خیلی کمک کرده.این اسلحه از همون نسخه اول gears of war بوده و قابلیت های زیادی نداره اما می شود به عنوان mlee هم از ان استفاده کرد.باید دید در قسمت "مجازات"چه گونه خواهد بود.بی شک می توان ان را یکی از بهترین سلاح های بازی های انحصاری xbox دانست.
[تصویر:  the-top-10-most-overrated-videogame-char...15-000.jpg]
BULLETSTORM
بازی طوفان گلوله بازی ای بود که خیلی از بازی های دیگه از روی این بازی الگو برداری کردن و سلاح های درون این بازی را تعقییر دادند و در بازی خود استفاده کردند.مانند شلاق الکتریکی که در بازی وارونگی نیز چیزی مثل اون بود.این وسیله که روی دست فرد قرار می گرفت به فرد این اجازه رو می داد که دشمنشو به سمت خودش بکشه و با یک لگد هدفشو به سمت تیغ ها و سیخهای تیز بفرسته.این سلاح یکی از بهترین ها در سال 2011 بود.BOXART این بازی
[تصویر:  Bulletstorm.jpg]

HITMAN
مامور 47 یه قاتل حرفه ای هست پس باید ابزار ادمکشی اش هم مثل خودش بی نقص باشد.یکی از تفنگ های مورد علاقه من اسنایپ هیتمن است.مامور 47 به خوبی از این سلاح استفاده می کند و افراد مهم را می کشد.مخصوصا موقعی که از یک ساختمان شلیک می کند! دیگری کلت معروف مامور 47 با یک صدا خفه کن است.این تفنگ طراحی خاص خود را دارد.بی صدا و قدرتمند است و با یک گلوله می شود به راحتی فردی را از پیشرویه خود برداشت.مطمعنا در کنار اسناپ هیتمن این تفنگ هم منحصر به فرد و مخصوص است.کلت های هیتمن با رنگ نقره ای و دستهی چوبی [تصویر:  HitmanGamesWallpaper12.jpg]

Deus Ex Human Revolution
اخرین نسخه از بازی دوز اکس ترکیب عالی ای از نقش افرینی و مخفی کاری و نو اوری بود.برای تمام کردن مراحل راه های زیادی بود.همان طور که می دانید ادام جنسن دچار حادثه ای می شود و بدن او دچار تعقییراتی می شود و قدرت های زیادی را بدست می اورد.سلاح های بازی بسیار متنوع و جالب هستند و می شود از همه ی انها استفاده درستی کرد.سلاح های این بازی نیز در این لیست جای می گیرند.مخصوصا بازو های قدرتمند و رباتیک و ان شمشیر.اسکرین شات بسیار زیبا که ادام جنسن را بعد از خراب کردن دیوار با دستانش شان می دهد[تصویر:  deus-ex-human-revolution-20100601104322733.jpg]
ALAN WAKE
زمانی که این بازی اومد گرافیک عالی ای داشت و خیلی ها رو جذب خودش کرد.این بازی اول برای XBOX 360 اومد ولی بعدش برای کامپیوتر های های شخصی نیز اومد.از محدود سلاح هایی که داشت می شود به چراغ قوه و هفت تیری که داشت اشاره کرد.می شود با چراق قوه دشمنان را سر جای خدشان نگهدارید و با کلت بهشان شلیک کنید.من فقط نسخه NIGHTMARE رو بازی کردم و چیز زیادی درموردش نمی دونم.

در تاریکی با یک کلت و چراق قوه
[تصویر:  alan-wake-pic.jpg]فعلا همین قدر نوشتم ابدیت می کنمش.شما هم بگید چه چیز های دیگه ای بزارم
لینک بعضی از عکسها چی ل ت ر است !
من تفنگ و چراغ الن رو به همشون ترجیح می دمConfused25:
اسلحه هایهBULLET STORM رو بنویسید.اسلحه هایهHALO 4 رو بنویسید.خیلی میشه
اونا رو هم اضافه می کنم.Confused25:Confused74:
اسلحه های borderlands پس چی؟Confused66:
در پایانConfused62:
به روز رسانی شد!!
Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:
(01-16-2013, 01:46 PM)مهدی ادیتوره نوشته است: [ -> ]
به روز رسانی شد!!
Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:Confused25:

چرا چراغ و تفنگ الن رو اضافه نکردی:(49):

ممنون عزیز

شمشیر خدای جنگ چی
فقط hidden blade
یه چیزی رو یادت رفت اضافه کنی. خدا وکیلی اسلحه های Dead Space 2 برا خودشون یه دنیا بودن. مثلا Force Gun رو یادتونه؟؟؟ یا مثلا Ripper رو یادتون تیغ های دایره شکل پرت میکرد نکروها رو دو قطعه می کرد!!! Confused25:Confused25: Plasma cutter هم که دیگه آخرش بود!
صفحه‌ها: 1 2