Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قاتل مرده است - آخرین ها برجسته سودا در فامیستو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Amir Game

سودا 51 و ساخت ملخ قاتل مرده است در آخرین نسخه از فامیستو برجسته شده است. به عنوان در حال توسعه در سال گذشته اعلام کرد، بازی ای است که می گیرد در آینده ای که در آن ماه یک قسمت را تعطیلات و بازوی شخصیت اصلی سلاح اصلی شما است.
با توجه به این مجله، شخصیت اصلی Mondo زاپا شده است توسط یک سازمان دولتی به نام دفتر اجرای استخدام شده است. پس از پذیرش موقعیت، Mondo سفر در سراسر جهان اینده نزدیک ترور سطوح مختلف است.
سلاح های Mondo شمشیر خواهد بود ، و برخی از حرکات آکروباتیک در بازی با جنگ، با توجه به این مقاله است. همچنین، بازوی چپ خود را اصلاح شده است - چیزی که او می کند به یاد داشته باشید انجام این کار - به منظور تبدیل به یک اسلحه، تمرین، و یا سلاح های دیگر است. همچنین می توانید به روز رسانی و به عنوان پیشرفت بازی می شود
او همچنین می تواند خون دشمن خود را به ساختن حمله آدرنالین عکسبرداری پی در پی خود را که به شما این امکان را می دهد که او را به سر دشمنان را جذب می کند. وی همچنین می توانید پشت سر هم برای تبدیل مردم را به ماده تاریک، به عنوان موجود در خون، آن را نیز می تواند به انرژی تبدیل شده است.
شخصیت های دیگر را در این بازی ظاهر می شود، و Gematsu فهرست است. شما همچنین بررسی کنید بیشتر در مورد بازی را از طریق چند ضلعی است.

قاتل مرده است برای انتشار در تابستان بر روی PS3 و ایکس باکس 360 قرار است.
منبع
یه مقدار ترجمش جالب نیست Confused60:

Amir Game

میــــــــــــــــــــدونم.
داداش تر جمه ی اولمونه.
بعدا بهتر میشه.
این چه جور تاپیک زدنیه ؟
خاهشا یه جوری ترجمه کنید که خودتون هم از متن خودتون چیزی بفهمید !!! آخه این چجورشه !
تاپیک خبری باید کامل و جامع باشه
بسته شد