Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: . اینده ای روشن برای Metro و Saint's Row .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
.
. سلام .
.
-
با ورشکسته شدن شرکت THQ تعدادی از عناوین خود را به مزایده گذاشت که از جمله این بازی ها Saints Row و Metro بودند که توسط شرکت Koch Media خریداری شدند. بازی Dead Island از جمله بازی های ساخته شده توسط این شرکت بود. Klemens Kundratitz رئیس شرکت Koch Media طی اطلاعیه ای اعلام کرد اینده ای روشن و درخشان را برای این دو بازی در نظر داریم و ما با عرضه ی بیش از 200 بازی بر روی سیستم عامل های قابل توجه در سطح جهان موفقیت خود را در این راه نشان داده ایم مانند بازی Dead Island .
-
Menno van der Bil مدیر تجاری بین المللی Deep Silver همچنین اعلام کرد : ما در حال حاضر دارای موفقیت خوب در کارنامه ی خود هستیم که می توان به بازی Dead Island اشاره کنیم که عنوانی موفق بود. ما هیجان خاصی را داریم برای اینکه می خواهیم عناوین Saints Row و Metro را به سوی یک اینده ی خوب و روشن پیش ببریم همچنین ورود استودیوی Volition را به جمع استودیو های Koch Media و Deep Silver خوش امد می گوییم.
-
لازم به ذکر است که استودیوی Volition و بازی Metro به ترتیب به مبلغ های : $ 22،3 میلیون دلار و $ 5،8 میلیون دلار توسط خریداری Koch Media خریداری شدند.
-
[تصویر:  b84q6iod7lm6ped5pih.jpg]
-
.
چه آینده ای .هر بازی رو استودیو سازندش بهتر می سازه
خیلی ناراحت شدم وقتی THQ ور شکست شد امید وارم Saint Row رو بتونن خوب در بیارن Confused67: