Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Tomb Raider برای wii u منتشر نخواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Tomb Raider برای wii u منتشر نخواهد شد توسعه دهنده این عنوان در این باره گفته است : ما نمی خواهیم که به یک پورت ساده برای wii u بسنده کنیم برای تجربه این عنوان به کنسول های قدرتمند تری نیاز است ما قصد نداریم این بازی را سازگار با wii u بسازیم.


[تصویر:  x5486_VamersTombRaider2013.jpg]




آقای Noah Hughes تهیه کننده اجرایی این عنوان و از مسئولان Crystal Dynamics در گفتگوی تصویری video interviewبا TrueGaming گفته است که: من همیشه از طرفداران سیستم های Nintendo بوده ام و میدانم که سیستم های قدرتمندی را هم میسازد ولی ما چندین بار Tomb Raider را برای این کنسول ساختیم ولی متوجه شدیم که کار به خوبی پیش نمیرود و از ساخت این عنوان برای wii u منصرف شدیم.



شما برای ساخت یک بازی خوب به یک رابط قدرتمند احتیاج دارید ولی wii u آن چیزی نبود که ما نیاز داشتیم ولی باید بگویم ما تلاش خودمان را کردیم.



این بازی بر روی wii u بسیار بی کیفیت بود و نمایش خوبی نداشت در این باره شما هم ما را تحسین خواهید کرد که ساخت برای wii u را کنسل کردیم.



ما موافق قدرت زیاد هستیم ولی wii u آنگونه نبود .برای ساخت Tomb Raider از تمام قدرت سه پلتفرم استفاده میکنیم و از این کار هم بسیار لذت میبریم.



کنسول wii u چند ماه پیش توسط Nintendo روانه بازار شد ولی تا امروز نتوانسته از پس بازی های قدرتمند بر بیاید و این یک شکست محسوب می شود .




عنوان Tomb Raider در تاریخ 5 مارس سال 2013 برای PC , PS3 , X360 منتشر خواهد شد.




منبع: http://news.softpedia.com/news/Tomb-Raid...4881.shtml
اِ،گرافیکشو تو VGA 10 دیدم،خوب بودConfused05:،ولی اطّلاعات کافی ندارم،نسخه های قدیمی تر از این بازی هم اومده؟یا اوّلین نسخه است؟
(01-29-2013, 09:19 PM)erfan joorabchi نوشته است: [ -> ]اِ،گرافیکشو تو VGA 10 دیدم،خوب بودConfused05:،ولی اطّلاعات کافی ندارم،نسخه های قدیمی تر از این بازی هم اومده؟یا اوّلین نسخه است؟

نه این یک بازی قدیمی هست و بسیار معروف هست