Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رونمایی از REDengine 3 و انتشار تصویر احتمالی از Witcher 3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز CD Projekt red از موتور جدید خود یعنی REDengine به طور رسمی رونمایی کرد. همچنین در این بین تصویری هم به نمایش در آمد که احتمالا از آن Witcher 3 باشد.

این موتور برای کنسول های نسل بعد طراحی و ساخته شده است و برای عنوان های نقش آفرینی open-world بسیار مناسب می باشد.ومی تواند سطحی جدید در این سبک به وجود آورد.

این رونمایی در سایت Develop انجام شد و در آن CD Projekt از هدف های خود برای ساخت بازی سخن گفت و از چگونگی کمک این موتور برای ارتقای سطح شرکت صحبت کرد.

آقای Adam Badowski رئیسCD Projekt در صحبت های گفت: اگر در سبک RPG دقت کنید دو نوع را مشاهده خواهید کرد در نوع اول بر داستان بازی تاکید می شود ولی از دنیای بازی کاسته می شوددر نوع دوم داستان بازی را محدود کرده و دنیای بازی را گسترش می دهند.باید بگویم ما با REDengine 3 ویژگی های مثبت این دو را ترکیب کرده و دنیای آزاد و داستانی پیچیده را ایجاد خواهیم کرد .


بازی با شخصیت های غیر قابل باور و ظرافت بسیار داستان دنیای که در آن گیمر ها می توانند بدون گذر از loading ها در آن یرای خود پرسه بزنند.ما می توانیم سطح واقعی بودن محیط را افزایش دهیم این کاری است که موقع ساخت بازی های قبلی برای خود من یک رویا بود. اکنون از حمایت های هواداران خود تشکر می کنم و اکنون ما می توانیم از REDengine 3 استفاده کنیم و عنوانی را بسازیم که رویای هواداران سبک RPG است.

احتمال می رود صحبت های که انجام شده مربوط به The Witcher 3 بوده باشد این عنوان در تارخ 5 فوریه رونمایی خواهد شد. در زیر می توانید تصویری را که منتشر شد مشاهده کنید:


[تصویر:  q191_Witcher3600x337.jpg]


موتور REDengine 3 از Cyberpunk 2077 و یک عنوان دیگر که احتمالا The Witcher 3 باشد پشتیبانی خواهد کرد.این استودیو امیدوار است تا به کمک این موتور بتواند تحولی را در سبک RPG ایجاد کند و بتواند با بازی های شوتر رقابت کنند.


همچنین CD Projekt RED ادعا کرده است که این موتور این قابلیت را دارد که بتواند مرز بین تریلر های از پیش رندر شده CGI را با گرافیک در طول باز کم کند وبازی را واقعی تر کند.


منبع: http://www.vg247.com/2013/02/01/witcher-...ut-report/
Bloom بازم Bloom Confused66:
3 روز بعد خبرهایی جدید در این باره میرسه. صبر کنید. 5 فوریه.
آخه اینا فقط از دو یه بازی ساختن.همونم خیلی سنگین بود.
ای کاش اون موتور رو اصلاح می کردن