Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: . Witcher 3 اخرین سه گانه از این سری خواهد بود .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدتی پیش نسخه ی سوم از سری بازی های Witcher معرفی شد. اقای Adam Badowski رئیس شرکت CD Projekt Red اعلام کرد : نسخه ی سوم بازی Witcher پایانی بر این سه گانه خواهد بود و با انتشار نسخه ی سوم یعنی Witcher 3: Wild Hunt داستان شخصیت اصلی بازی یعنی Geralt هم به پایان خواهد رسید. ما همیشه اعتقاد داشتیم این بازی باید در اوج شکوه و عظمت خود به اتمام برسد .خوشبختانه ما در نسخه جدید توانستیم مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت را بر طرف کنیم و هر چه که جایش در بازی خالی بود را پر کنیم. ما همچنان می توانیم بعد از عرضه ی نسخه ی سوم بازی داستان های متفاوت و جهان های متفاوت بیشتری را خلق کنیم و بعد از عرضه Witcher 3: Wild Hunt این فرصت برای تیم ما پیش خواهد امد.
-
قرار است دو بازی به نام های The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced و The Witcher: Enhanced Edition Director’s Cut تا 72 ساعت یعنی به مدت سه روز با 50% تخفیف در شبکه استیم و نسخه اول و دوم بازی Witcher برای Xbox به قیمت €29.99/$29.99/₤19.99 بفروش برسد.
-
لازم به ذکر است : بازی The Witcher 3: Wild Hunt پایانی بر سه گانه ی Witcher خواهد بود و تاریخ انتشار این بازی همان طور که می دانید برای کنسول های نسل بعد و رایانه های شخصی در سال اینده منتشر شود.
-
[تصویر:  16441242125219082593.jpg]
-
.
نامرد من میخواستم بذارم Confused25:
حرفهاش مشکوکه.ممکنه داستان گرلت تموم بشه ولی مطمئنا باز هم ویچر میسازن
احتمالا بعد از این یه افسانه دیگه را شروع بکنن ولی واقعا راست میگه هرچی که جاش خالی بوده را پر کردن
حتمانسخه 3یک شاهکارخواهدممنون بابت خبر
بازي خوبي هست....ولي روي pc زياد چنگي به دل نميزد...مشكل زياد داشت....Confused37: