Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: PS4 : نشست بزرگ خبری PlayStation 2013 نوید خبری بزرگ را میدهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Ն♡√e

[تصویر:  20130201_ps4_orbis_playstation_meeting_2013.jpg]dg
چه چیزی در مراسم PlayStation سال 2013 سونی اعلام خواهد شد ؟ این مهمترین سوال برای هر کسی است و هر کسی میتواند شانس کوتاهی در گرفتن این پاسخ داشته باشید . " PlayStation 4 " .

سونی اعلام کرده قصد دارد خبری بزرگ را ساعت 6:00 بعد از ظهر و در تاریخ February 20 ( چهارشنبه 2 اسفند 1391 ) اعلام کند . اگر در خاطر داشته باشید ، سونی در آخرین مراسم PlayStation کنسول دستی Vita را به عموم مردم و رسانه ها معرفی کرد . اگر این خبر مربوط به نسل جدید PlayStation نباشد ، شاید به سمت چیزهای جذاب و واقعا دیدنی دیگه ای برویم . قبلا اعلام شده که این کنسولها امسال معرفی میشوند وطی کنفرانسی Kazuo Hirai رئیس و مدیر عامل سونی اعلام کرد :

طبق صحبت های VG247 شرکت سونی فعلا درحال مبارزه با مسائل مالی است و به سخت افزاری جدید نیاز دارد تا سرمایه سهام داران کنونی شرکت را حفظ کند . برخی ازمنابع اعلام کرده اند که کنسول جدید ممکن است قبل از تعطیلات سال جدید میلادی ship ( عرضه به مراکز عمده فروشی ) شود . اما منابع آگاه اعلام کردند ( برای مقایسه زمان عرضه ویتا در مراسم سال قبل به عنوان کنسوب جدید به این نکته اشاره کرد که ) کنسول دستی Vita به طور کامل یک سال قبل از آن تاریخ به بازارهای جهانی عرضه شد . بعد از این خبر سونی تیزری تبلیغاتی را منتشر کرده که پراست از اشکال انتزاعی ( رمزی ) مختلف .

آنچه که ما درباره PS4 میدانیم :

طبق شایعات مداوم از کنسول نسل بعدی سونی ، نام رمز این کنسول در تمامی محافل Orbis است . طبق منابع و شایعات مختلف ، PS4 به طورمتوسط از کنسول نسل بعدی مایکروسافت با نام رمز Durango قدرت خام محاسباتی بیشتری ارادئه میدهد . تکنولوژی ساخت پردازنده آن سری AMD 10 با تکنولوژی 8 هسته ای و 4 گیگ رم میباشد. میزان حافظه آن 256GB و دارای درایور Blu-ray با قابلیت خواندن دیسک های 100GB است . سونی گفته اهداف ما در ساخت این کنسول ، صرفه جویی در قیمت تمام شده آن است و بر همین مبنا شما را از خرید TV جدید با خروجی و ورودی های جدید بی نیاز میکنیم . در باره سیستم عامل نیز گفته شده سونی به شدت در رابطه با سیستم عامل XMB در کنسول PlayStation 3 و استفاده آن در کنسول جدید تجدید نظر خواهد کرد و میزان 1GB رم را به سیستم عامل جدید اختصاص خواهد داد و این اجازه را به کاربر خواهد داد که به راحتی بین بازی های مختلف ، بدون تغییر در توابع عملیاتی سیستم ، سوئیچ کنند . اطلاعاتی به بیرون درز کرده که از قطعی بودن شایعات فوق اطمینان دارد . همچنین طبق خبرهای چند وقت اخیر احتمالا سونی درحال تغییراتی جدی روی کنترلر کنسول جدید است . کنترلری که میتواند شامل قابلیت های بیومتریک ، سرویس اجتماعی جدید ، سرویس بازی های چند نفره ، BigFest و.... باشد .


EA دیروزطی خبری گفت :


درحال کار بر روی بازی های نسل بعدیم و فعالیت های اخیر Quantic Dream سازنده Heavy Rain نشاناز ثبت دامنه های مختلفی و متعددی از این شرکت دارد . اشاره به این نکته لازم است که ساخت بازی برای نسل بعدی کنسول ها بیش از 1 سال است که در رزومه های کاری و تبلیغات کاری شروع شده و چند مدت پیش شاهد خبر توقف تولید PlayStation 2 بودیم که این مورد نیاز به ساخت کنسولی جدید را بیشتر نمایان میکند .
کپی از سایت های فارسی زبان ممنوع هست
بسته شد