Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: . دیگر خبری از نسخه بعدی Darksiders نخواهد بود .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همان طور که اطلاع دارید با ورشکسته شدن شرکت THQ این شرکت بازی های خود را به مناقصه گذاشت و هر یک از بازی های این شرکت به سمت و سویی رفتند مثلا استدیوی بازیسازی Montreal دیگر به شرکت Ubisoft تعلق دارد و استدیوی Relic و بازی Company of Heroes هم اکنون به شرکت SEGA متعلق می باشد و در این بین تنها بازی Darksiders و استدیوی سازنده اش یعنی Vigil Games تنها ماندند و خریداری برای ان ها پیدا نشد اکنون آقای Haydn Dalton که از کارکنان این استدیو بود همراه با تعدادی دیگر از کارکنان به شرکت Crytek ملحق شدند و آقای Haydn Dalton اعلام کرد : دیگر هیچ نسخه ای از سری بازی های Darksiders ساخته نخواهد شد. مدتی بعد از اعلام این خبر آقای Patrick Liu که از Rovio Entertainment's می باشد در Twitterخود از آقای Haydn Dalton پرسید : این حقیقت دارد که دیگر هیچ نسخه ی جدیدی از بازی Darksiders ساخته نمی شود؟ چرا ؟ و آقای Haydn Dalton به این سوال این گونه جواب داد : گاهی اوقات حتی چیزهای خوب هم به پایان می آیند و دیگر خبری از ان ها نمی شود. به همین دلیل است که تا وقتی ان ها همچنان ادامه دارند باید قدر آن ها را دانست.
-
[تصویر:  01276117005595564605.jpg]
-
.
حیف شد بازی خوبی بود Confused67:
نه خبر خوبی بود نه بد چون نه اونقدر بازی شاخی بود که بخاطر انتشار نشدنش ناراحت بشیم نه خبر خوبی برای طرفداراش فکر کنم تو حد و اندازه یه عنوان متوسط بود زیاد ناراحت نشید بهترش را میسازنConfused24:
(02-13-2013, 09:05 PM)spartacus نوشته است: [ -> ]نه خبر خوبی بود نه بد چون نه اونقدر بازی شاخی بود که بخاطر انتشار نشدنش ناراحت بشیم نه خبر خوبی برای طرفداراش فکر کنم تو حد و اندازه یه عنوان متوسط بود زیاد ناراحت نشید بهترش را میسازنConfused24:


من خیلی ناراحت شدم
دارک سایدرز تو سبک خودش بینظیر بود
من خودم گذاشته بودم واسه اون خواهر وبرادر دیگشون
ولی اینو بدونید دارک سایدرز همیشه زنده استConfused29:
من از نسخه ی اولش بیشتر از نسخه ی دوم خوشم اومد ولی به صورت کلی بازی قشنگی می تونست از آب در بیاد.
من هر دو شو بازی کرده بودم.عالی بودنConfused25: