Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی شخصبت های بازی تکن - بخش دوم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ادی گوردو
ادی گوردو شخصیتی برزیلی است که اولین باردر tekken 3 حضر داشت . شغل پدر او مبارزه با شخصیتی به نام کارتل بود که در یکی از ماموریت هایش زخمی شده و در اخرین نفس هایش به ادی میگوید : به همه ی کارها و جرم هایت اعتراف کن و به زندان برو .
ادی بعد از مرگ پدرش خود را مجرم معرفی میکند و برای پیدا کردن قاتل پدرش به زندان میرود . او در زندان با پیر مردی به نام Ho Chi Myong اشنا میشود که با پیری اش فنون های رزمی را بسیار عالی و پر قدرت انجام میداد . او فنون های رزمی را طی هشت سال از پیر مرد می اموزد .  ادی بعد از مدتی با تورنمنت تکن اشنا میشود و تصمیم میگیرد وارد تورنمنت شود .

[تصویر:  00804135457759024565.jpg]














یوشیمیتسو
یوشی یکی از قدیمیترین شخصیت های بازی است که از نسخه ی اول بازی در ان حضور داشته است . یوشی به دلیل استفاده از صلاح های عجیب میان مردم بسیار معرف است . او برخلاف ظاهر خشمگینش بسیار مهربان و دلسوز است و به عقیده ی او هی کس نباید فقیر باشد و برای همین او وگرهش برای دزدیدن جایزه ی ترنمنت برای کمک به فقیران وارد تورنمنت تکن شدند .

[تصویر:  37860906641171961266.jpg]

جین کازاما یکی از قوی ترین شخصیت های تکن است که اولین حضور او در تکن 3 بود . وقتی مادر جین حامله بود فهمید که همسرش با شیطان احدی بسته و انجا بود که فهمید جین نیمه انسان و نیمه شیطان است و براای همین با همسرش جنگید و در اخر شکست خورد . پدر جین انرا به محلی دور افتاده برد و بزرگ کرد .
ولی وقتی جین بزرگ شد برای انتقام گرفتن از اوگر (شیطان) قاتل مادرش وارد تورنمنت شد .

[تصویر:  46552443681039907791.png]
 
این قسمت ها را به همون قسمت اول بچسبونید و در ادامش بزارید و یه تاپیک جدید ایجاد نکنید
ممنون
(03-02-2013, 11:50 PM)'spartacus' نوشته است: [ -> ]این قسمت ها را به همون قسمت اول بچسبونید و در ادامش بزارید و یه تاپیک جدید ایجاد نکنید
ممنون
 
چشم فقط اگه میشه اجازه بدید قسمت سومم بزرام تا یه اطلاع رسانی کنم که از این به بعد روی  قسمت اوله .