Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه ی جدیدی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles معرفی شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 [تصویر:  dexeukd0hkll9imw96im.jpg]
-
نسخه ی جدید از سری بازی های لاک پشت های نینجا با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows توسط شرکت Activision معرفی شد و همچنین Activision اعلام کرد این بازی برای هر سه پلتفرم PC , XBOX 360 , PS3 به صورت دانلودی از شبکه های Xbox Live Arcade, PSN و Steam در تابستان امسال قابل دریافت می باشد.
-
 این نسخه دارای ویژگی هایی جدید مانند: این نسخه 3D می باشد که کیفیت بازی را واقعی تر نشان میدهد و سیستم مبارزه ی بازی بهتر از نسخه های قبلی شده است , بخش 4 نفره ی انلاین Co-Op به بازی اضافه شده است که بازیکنان می توانند کنترل شخصیت های لئوناردو، دوناتلو، میکل آنژ و رافائل را در دست بگیرند.در این نسخه لاک پشت های نینجا باید با گروه  Foot Ninja ها در شهر New York  به مبارزه بپردازند و آن ها را نابود کنند.

 استدیوی سازنده ی این عنوان استدیوی بازیسازی Red Fly Studio می باشد که ساخت عناوانی مانند Thor: God of Thunder و Star Wars: The Force Unleashed 2 را در کارنامه ی خود دارا می باشد.

 Michael Bay که از تهیه کنندگان سینما در ژانر کودک و نوجوان می باشد قرار است تا June 2014 یک فیلم سینمایی در رابطه با همین بازی بر روی پرده ی سینما اکران کند.

آخرین نسخه ی منتشر شده از این عنوان در سال 2009 با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time برای XBOX 360 و PS3 به صورت HD remake پورت شده بود که نسخه اصلی در سال 1991 منتشر شده بود.

 منبع
عاشق این بازی بودم و هستم :| درود ...
تاریخ انتشار نگفتن
به شخصه از قسمت اولی که برای PS2 عرضه شد خیلی خاطره دارم.
امیدوارم که اینم بازی خوبی بشه
عاشق این لاک پشتا هستم بازیشو که انجام ندادم امیدوام بازیه خوبی باشه
یادش به خیر اول راهنمایی بودم یک نسخش رو ازدوستم گرفته بودم داشتم بازی می کردم اسمش یادم نیست ولی برای من سخت بود.
ایول عاشق این سری ام [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]