Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: انسان یا شیطان | بیوگرافی دانته
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انسان یا شیــــــــــــــــــطان | بیوگـــــــــــــــــــــرافی دانته

[تصویر:  09779126715039015126.jpg]

سال ها پیش پادشاه شیاطین ، اسپاردا عاشق یک زن زمینی شد و با او ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دوپسر به نام دانته و ورجیل بود ولی خوشبختی اسپاردا زیاد طول نمیکشد و شخصی به نام موندوس او و همسرش را میکشد و دانته و ورجیل از کودکی طعم یتیمی را میچشند .
دانته و ورجیل بزرگ میشوند ولی موندوس باز هم برای ان ها مزاحمت ایجاد میکند ، او ورجیل را تبدیل به نلو انجلو میکند و نیمه ی شیطان اورا بیدار میکند .
دانته عصبانی میشود و برای انتقام گرفتن از موندوس و شیاطین دیگر وارد کار میشود .
در شماره ی اول بازی  دانته توسط زنی به نام تریش استخدام میشود . کاراین زن همانند مادر دانته جلوگیری از بازگشت پادشاه ان موقع شیاطین یعنی موندوس است . وظیفه ی دانته گشتن گارد های موندوس است حتی اگر به قیمت جانش تمام شود البته این کار مسیر دانته را برای رسیدن به موندوس و انتقام گرفتن از او هموار میکرد .
دانته در یکی از ماموریت های خود با برادرش ورجیل روبرو شد ، کسی که حالا برای موندوس کار میکرد و قصد کشتن برادرش را داشت برای همین تریش کار اصلی اش را رها کرد و به کمک دانته رفت تا به کمک هم موندوس را در دنیای شیاطین زندانی کنند .

[تصویر:  20962503470879134023.jpg]

در شماره ی دوم بازی بعد از سال ها دانته دیگر غرور قبلش را نداشت و ارام تر شده بود . حالا وظیفه ی او کمک به شخصی به نام لوسیا است برای مقابله با اریوس یکی از بزرگترین تاجران بین المللی جهان . هدف اریوس تسخیر کردن دنیا با استفاده از قدرت شیاطین بود .  در پایان بازی دانته برای شکست دادن اریوس باید وارد دنیای شیاطین میشد و سرکرده ی شیاطین را از فرار متوقف میکرد . او در این راه گیر می افتد و مجبور میشود به عمیق ترین محل دنیای شیاطین برود بعد از کمی تلاش دانته موفق میشود (در پایان بازی فیلمی به نمایش در میاید که لوسیا روی سندلی دانته نشسته و کمی بعد صدای موتور دانته را میشنود و به بیرون میرود )

[تصویر:  39423392073485114831.jpg]

در شماره ی سوم بازی داستان بیشتر به سمت سری اول سوق پیدا میکند و دانته ی از خود رازی و غرور باز میگردد .
داستان این شماره درباره ی درگیری دانته با برادرش ورجیل است چون ورجیل سعی دارد دنیای شیاطین را به دنیای انسان ها متصل کند . در این بین دانته با زنی به نام لیدی اشنا میشود که تهت تعقیب پدرش ارخام است و البته ارخام کسی است که به ورجیل برای رسیدن به هدفش کمک میکند ولی خودش نقشه هایی جداگانه در سرش دارد . در پایان دانته سهم خود را از شمشیر اسپاردا طلب میکند و ورجیل نیز زندگی ابدی در دنیای شیاطین را انتخاب میکند . از طرفی دیگر لیدی نیز از دست پدرش خلاص میشود و به کمک دانته برای جنگ با شیاطین می پردازد . دانته هم یک اسم زیبا برای مغازه اش انتخاب میکند : devil mar cry  یا همان شیطان هم می گرید .

[تصویر:  09843760426415199281.jpg]

درشماره  چهارم بازی بازی کن به طور کامل کنترل شخصیت دانته را دارا نبود و تا مرحله ی 11 کنترل شخصیت نرو و از مرحله ی 11 به بعد به کنترل دانته می پردازد و در مرحله ی اخر بازی دوباره به کنترل کردن نرو می پردازد همچنین شخصیت های جدیدی با نام های کیریه و گلوریا به بازی اضافه میشوند و یکی از شخصیت های قدیمی بازی به نام لیدی در بازی وجود دارد .

[تصویر:  84512899342170378268.jpg]

در شماره ی پنجم بازی شکل و ظاهر دانته به کلی تغییر کرده . داستان بازی در شهری به نام لیمبو اتفاق می افتد ، جایی که در ان دانته ی جوان به کشتن شیاطین میپردازد . ورجیل هم ماند دانته به کشتن شایطین میپردازد و گروهی را برای همین کار ایجاد کرده است . دانته و ورجیل سالها بود که از هم جدا شده بودند و میداند که برادرش دانته او را فراوموش کرده است . او توسط واسطه ای دانته را فرا میخواند و خود را به او معرفی میکند . او از دانته میخواهد که به گروهش بپیوندد ولی دانته قبول نمیکند . بعد از کمی فکر کردن دانته متوجه میشود که ورجیل هم مانند او با شیاطین میجنگد و تصمیم میگیرد به گروه او بپیوندد . البته بازی دارای گیم پلی یک نواخت و قابل پیش بینی است و لی در کل ما شاهد یک بازی استاندارد و زیبا بودیم .

[تصویر:  99059163169659684593.jpg]

پـــــــــــــــــــــایـــــــــــــــــان
نویســـــــــــــــــــنده : پوریــــــــــــــــــــا رســـــــــــــــــــتمی
مطلی خوبی بود
ولی دنته ی قدیم یه چیز دیگه بود
دانته شخصیت جالبی بود ولی نسخه 5 جوری روایت میشه که مادر دانته فرشته بوده برخلاف قبلیا که آدم بود
هیچوقت از این بازی خوشم نیومد...ولی نسخه ی آخرش فقط دموشو بازی کردم که جالب بود ...[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
بهتره همه بدونن که این داستان مربوط به قبل از نسخه اول بازی میشه یعنی میخواستن با این نسخه داستان رو زیباتر به شما القا کنن
به نظر من که نسخه 4 از همه باحال تر بود.
هم غول های بزرگ تر و سخت تری داشت و هم داستان عالی
به صورت کلی توی این سه نسخه ی آخری که انجام دادم از شخصیت دانته خوشم اومد.
ممنون .... من خیلی دانترو دوس دارم ، خیلی بازی خوبی بود 
مشکلش این بود که شدیدا خراب بود