Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مروری کوتاه بر بازی انحصاری جدید Tokyo Jungle
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Tokyo Jungle بازی انحصاری جدید PS3 است که توسط Sony Computer Entertainment ساخته شده و در تاریخ هجدهم خرداد ماه در ژاپن و اروپا منتشر شده است. داستان بازی در زمانی است که انسان ها حیوانات را در مناطقی از شرق کره زمین رها کرده اند تا نسل خود را گسترش دهند و منقرض نشوند، سپس قانون جنگل در شهر ها اجرا شده و درندگان به دنبال گیاه خواران و…


در این بازی ۵۰ نژاد و ۸۰ نوع از حیوانات وجود دارند. شما به انتخاب خود نقش یک حیوان را ایفا می کنید و وظایف شما متناسب با حیوانی که انتخاب کردید تغییر می کند زیرا در این بازی هر حیوان از نظر فیزیکی یا نوع غذا مورد نیاز (گوشت یا گیاه) ویژگی های خاص خود را دارد.
در صورتی که تمام حیوانات یک منطقه را بکشید آن منطقه قلمرو شما خواهد شد و می توانید در آن با جفت خود به تولید مثل بپردازید و از بچه ها و قلمرو خود در مقابل هجوم سایر حیوانات مراقبت کنید.همچنین می توانید سطح قدرت و سلامت و… حیوان خود را تقویت کنید.
این بازی زیاد منطقی نیست زیرا در آن میتوانید سوار اسکیت شده یا لباس های مختلف پوشیده یا جانوری مثل دایناسور آزاد کرده و با آن بازی کنید حتی طی بازی دست نوشته هایی را مطالعه می کنید که داستان این عمل انسان را بیان می کنند.گرافیک بازی تعریف چندانی ندارد، بازی تقریبا ۲٫۵ بعدی بوده و از این نظر در حد PS3 نیست. البته سونی گفته Tokyo Jungle نماد بازی های «دیوانه- نو آورانه» است و می تواند رضایت بازیکن را به خود جلب کند.
http://images.pushsquare.com/news/2012/0.../large.jpg