Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: روزی روزگاری در مکزیکو(پیش نمایش Army of Two: The Devil’s Cartel )
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Army of Two: The Devil’s Cartel
[تصویر:  armyoftwoGI.jpg]
ناشر:EA
سازنده:Visceral Games
پلتفرم:PS3,X360
تاریخ انتشار:6 فروردین

[font=tahoma]زمانی برای شروع دوباره
[/font]
[تصویر:  Army-of-two-devils-cartel-5.jpg]
سال ها پیش در دهه 80 (1987)فیلمی به نام Lethal Weapon ساخته شد این فیلم با موضوع مبارزه دو فرد با گروه خلافکاران بود این دو پلیس قصد این را داشتن که شهر را از شر خلافکاران نجات دهند.سازنده این فیلم میل گیبسن است که در این فیل پر فروش بسیار خوش درخشید.
سال ها بعد EA تصمیم به ساخت بازی ای بر مبنای این فیلم کرد که در سال 2008 عرضه شد و بر عکس فیلم داستانی نه چندان جالب ارائه کرد.اما به دلیل بخش چند نغفره عالی فروش عالی ای کسب کرد و EA را مجاب کرد تا شماره دوم این بازی را در سال 2010 تحت عنوان
The 40th Day عرضه کند که با وجود میانگین امتیاز نه چندان خوب باز هم فروش خوبی برای ناشر خود به دست آورد.
اما اینبار اوضاع کمی فرق می کند Visceral Games  تصمیم دارد که با امکاناتی که EA در اختیار او نهاده است بازی ای خلق کند که بازیباز را جذب خود کند.مخصوصا در بخش CO- OP!!!!!!!!!!!

La Guadaña گروه شروری است که توسط مردی به نام Esteban Bautista رهبری می‌شود. این کارتل، شهرها و خیابان‌های مکزیک را در چنگال خود گرفته‌است. باند La Guadaña که بزرگ‌ترین مافیای مواد مخدر می‌باشد، به راحتی حرف خود را با کشتن بی‌رحمانه مردم، به کرسی می‌نشاند. مردم دیگر جرأت مقابله با این مافیا را ندارند و اگر هم فرد شجاعی پیدا شود که در مقابل این گروه بایستد، سریعاً نابود خواهد شد. اما قاعده‌ای بر دنیا حاکم است که همیشه ظلم و ستم رفتنی است و روزی می‌رسد که آرامش به مکزیک برگردد و La Guadaña نیز از این فریضه مستثنی نیست. ارتشی تحت عنوان Tactical Worldwide Operations تشکیل شده است که هدف اصلی آن، مقابله با La Guadaña می‌باشد. دو تن از افراد T.W.O که Alpha و Bravo می‌باشند، قصد دارند با هجوم بردن به قلب کارتل خلافکاران، آرامش را به مکزیک بازگردانند.

خدایا فراسپایت را از EA نگیر
[تصویر:  Army-of-two-devils-cartel-4.jpg]

در نسخه‌ی گذشته، شما شاهد گرافیک تقریباً فانتزی بودید. اما با دیدن تریلر های بازی اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، گرافیک آن می‌باشد که بسیار از نسخه قبل بهتر شده است. تمام این اتفاقات به لطف موتور Frostbite 2.0 است که پیش از آن، امتحان خود را در بازی BF پس داده است.از ویژگی های بارز این موتور می توان به تخریب پذیری بی نظیر اشاره کرد که برای یک بازی اکشن بسیار مناسب است.سیستم Motion-Capture که دیگر در بازی های رایانه ای به یک امر عادی تبدیل شده است باعث شده تا انیمیشن‌ شخصیت‌ها و حرکات صورت آن‌ها نیز در سطح قابل قبولی ظاهر شوند. رنگ بندی بازی کمی توی ذوق می زند و  اقلب محیط ها  دارای تم خاکستری هستن اما Visceral Games با ساختن مکان‌های متنوع نیز، از این قضیه جلوگیری کرده است. در نسخه‌ی گذشته، مشکلاتی در تکسچرها و بافت‌ها وجود داشت، اما در این نسخه به لطف استفاده از موتور قدرتمند Frostbite 2.0، دیگر شاهد تکسچرهای ضعیف نخواهیم بود. بافت‌های لباس های شخصیت‌های اصلی این بازی به قدری زیبا طراحی شده بود که تعجب همگان را برانگیخت! افکت‌های انفجار و دود نیز بسیار خوب می‌باشد. یکی دیگر از تکنولوژی‌هایی که در این بازی استفاده شده‌است، Particle Effect است که کمک بسیار زیادی به افکت‌های این بازی کرده است. خاکسترهای سنگ‌ها و چوپ‌ها به لطف استفاده از این سیستم، بسیار بهتر شده است و در سطح قابل قبولی ظاهر شده‌است.اما باید به این نکته هم اشاره کرد که گرافیک بازی برروی گیم پلی بازی هم اثر مثبت گذاشته است که در ادامه به آن خواهیم رسید.

جایی برای همکار
[تصویر:  Army-of-two-devils-cartel-7.jpg]
اکشن بازی هیجان انگیزتر به نظر می رسد. در گیم پلی بازی صحنه های Slow Motion جالبی که در نسخه قبلی وجود داشت نیز دیده می شوند. تخریب ساختمان های بزرگ، سلاح های مختلف، درگیری های نفس گیر، تیراندازی روی هلیکوپتر و... از موارد دیگری هستند که در این بازی با آن ها روبرو می شوید. حالت Co-op در The Devil’s Cartel چهار نفره است که راه های مختلفی را پیش روی هر کدام از شخصیت های بازی قرار می دهد.
در این قسمت می توانید با استراتژی های مختلف بازی کنید و از راه های گوناگون دشمنان را دور بزنید. همچنین می توانید یک عملیات چهار نفره بسیار جالب را در این بازی تجربه کنید. در این حالت اگر از دیگر بازیکنان فاصله بیشتری بگیرید، بازی به شما مأموریت های مختلفی می دهد. همچنان سیستم پناه گرفتن، بخش مهمی از بازی را تشکیل می دهد. از دیگر قسمت های جالب بازی Overkillهای جدیدی است که به آن اضافه شده اند. این حالت های جدید باعث می شوند تا شما و هم تیمیتان صحنه باشکوهی از درگیری ها را تجربه کنید. کارهای مختلف مانند تیراندازی به سر دشمنان، دور زدن آن ها و پشتیبانی از یارتان باعث می شوند تا میزان مشخصی Overkill بدست بیاورید.Co-Op یکی از مسائلی است که سازندگان این بازی، روی آن بسیار مانور داده اند. البته نسخه‌های گذشته این سری نیز بر روی این بخش استوار شده بود. المان‌های جدیدی به گیم پلی این عنوان تزریق شده است که مطمئناً می‌تواند حرف‌هایی را برای گفتن داشته باشد.البته این بدان معنا نیست که در بخش Single Player شما با دشواری‌هایی روبرو هستید. بلکه هوش مصنوعی بالای یاران شما، سبب همکاری‌های تیمی می‌شود. یاران شما به خوبی می‌دانند که در چه مواقعی به کمک شما بیایند. سازندگان این بازی مدعی هستند که The Devil's Cartel، بهترین AI را خواهد داشت. اما بدیهی است که بازی کردن به صورت Co-Op و در حالت Split Screen و Online جذابیت‌ها و چالش‌های زیادی را به همراه دارد. به لطف روند سریع گیم پلی این بازی، شما گزینه‌های تاکتیکی زیادی را پیش رو خواهید داشت. به عنوان مثال قادر هستید که تمرکز دشمنان را به سمت بازیکن دیگری منعکس نمایید که در این لحظه با پرتاب کردن Grenade به سمت آنان، دشمنان خود را از پا در بیاورید. اما کاور گیری بازی کمی با گذشته فرق می کند اینبار کاور ها جای امنی برای پنهان شدن نیستند چون هر لحظه ممکن است تخریب شود.بازی صحنه ها از پیش تعیین شده هم دارد که در نوع خود جالب است.
صدای گوش خراش دشمنانم
[تصویر:  Army-of-two-devils-cartel-8.jpg]
صدا گذاری بازی به نظر می رسد که دارای مشکلاتی باشد که از آن مشکلات می توان به صدای دشمنان اشاره کرد که اغلب شبیه هم هستن.
موسیقی‌های The Devil's Cartel توسط آقای Brian Tyler ساخته شده است.که اغلب در زمینه ساخت آهنگ برای فیلم شهرت دارند.
صدای اسلحه‌ها، با نمونه واقعی آن‌ها تفاوت چندانی ندارد. همین‌طور جزئیات زیادی را دارا می‌باشند، مثلاً شما در یک مکان باز در حال تیراندازی هستید و به این موضوع پی خواهید برد که تیراندازی در محل‌های باز، سبب پژواک صدای گلوله می‌شود.

کلام آخر:این بازی در کمتر از یک ماه عرضه می شود و باید دید آیا می تواند انتظار ها را برآورده کند یا فقط تبدیل یه یک بازی معمولی می شود
خوب بود. خسته نباشی فقط این سوتی رو درست کن:
این دو پلیس قسط این را داشتنئ که شهر را از شر خلافکاران نجات دهند

قصد- داشتند
اجب سوتی دادما[img]images/smi/s0 (30).gif[/img]
بیش از حد منتظر بازیشم واقعا عاشق این نسخش شدم.
فقط تنها مشکلش اینه که بخش Co-Op بیشتر از بخش تک نفره بازیه [img]images/smi/s0 (66).gif[/img]

سپاس.
امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد.
ممنون.
سریع تر بیا
من که خیلی منتظرشم