Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: fuse در ماه مه عرضه می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معلوم شد که فیوز در ماه may عرضه می شود. در کشور های ایالات متحده آمریکا و اروپا به صورت های مختلف خریداران می توانند این بازی را سفارش دهند و در تاریخ اصلی ان را تحویل بگیرند.فواید قابل توجه ای نیز دارد که در ادامه به ان اشاره می کنیم.
[تصویر:  fuse-032313.jpg]

 ۴ نفر به صورت co-op “داستانی-اکشن جنگی” می توانند بازی کنند,همچنین بازیکنان می توانند به صورت به خوبی , تنهایی نیز بازی کنند و قسمت solo هم وجود دارد.انها می توانند تا چهار بازیکن را در بازی قرار دهند و با یک دیگر جای شخصیت های اصلی fuse بازی کنند.این چهار شخصیت عبارت اند از :alton Brooks, Izzy Sinclair, Jacob Kimble and Naya Deveraux.انها ماموران کارکشته و حرفه ای اند.

اشخاصی که قبلا در خرده فروشی ها این بازی را سفارش داده بودند, می توانند سلاح های جدید و لوازم مخصوص را برای هر چهار مامور اصلی بازی خود داشته باشند و از این کار پشیمان نمی شوند.

پاداش پیش خرید این است:ارتغاع Hyperion Prototype ماموران-بهتر شدن زره ها و قدرتشان-ارتقاع صورت ها و کیفیت بیشتر و ظاهر ماموران و باز شدن مکان های سری برای بازی و بسیاری از پاداش های خود بازی.
شخصی سازی تفنگ ها و تنوع بیشتر انها و داشتن مغرگاه بهتر و چهار  prototypes developed ارجینال برای بازیکنان.
اسیب پذیری کمتر بازیکنان و افزایش بیشتر قدرت انها.سرعت عمل بیشتر بازیکنان و قدرتمند بودن فیوز و سلاح های کارکتر ها برخی از ویژگی های این نوع خرید بازی است

منبع