Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: GDC 13:بازی جدیدی به نام Silent Enemy
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  silentenemy610.jpg]

امروز صبح Vander Caballero به من اجازه نداد تا در باره ی بازی Papo & Yo بدونم که قرار است بر روی استیم قرار میگرد.اما او در مورد پروره بعدی خود یعنی: Silent Enemy با من بحث کرد.Silent Enemy یک بازی ماجرا جوینه است که در سال بعد منتشر میشود.در آن زمان که من او بودم او مورد بحث قرار داد که این بازی برای IOS و پلتفرم های دیگر در دست ساخت است.
Caballero در مورد اینکه چگونه این شرکت جایگاه خود را پیدا کرد صحبت کرد او گفت با کمک مردم  و چگونه آنها میخواهند به ساخت Papo & Yo ادامه دهند واقعا کار دشواری است.

[تصویر:  silentenemy1610.jpg]
لازم به ذکر است برخلاف بازی Papo & Yo این بازی تفنگی نمیباشد.Farrus شخصیت اصلی بازی در شهر کوچکی در اسپانیا بزرگ شده است . Caballero در طول مذاکراتی که در مورد بازی گفت,من مانند یک متخصص درمانگر به شخصیت اصلی بازی احساس دارم.Silent Enemy در جهانی زمستانی بی پایان است.و هدف شما در بازی برگرداندن بهار است.و شما در بازی توانایی  تغییر شکل دادن خود را را دارید و برای کمک از ارواح طبیعت  اینکار انجام میشود.
مشابه بازی 
Papo & Yo, در بازی شما قدرت های مختلفی دارید برای مقابله با موانع.مانند عبور از مسیری برای جمع آوری ارواح یا  تغییر شکل دادن به یک خر گوش برای بالا رفتن از یک لبه.

[تصویر:  silentenemy6102.jpg]


منبع