Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شما نمی توانید بازی های آنریل انجین 4 را روی wii u بازی کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نینتندو فکر می کند که wii u نسل هشتم از قطعات کامپیوتری و کنسول ای است ; اما بعضی از مردم فکر می کنند که در حقیقت wii u در نسل هفتم است.اما امکان دارد که ما جواب درستی را پیدا کنیم.در اغاز ، بازی های   Frostbite 3 ( بتلفیلد 4 ، مس افکت بعدی و عصر اژدها 3 ) برای wii u عرضه نمی شوند، بعد از ان معلوم می شود که بازی های ساخت انریل انجین 4 نیز برای wii u ساخته نمی شود.

[تصویر:  Unreal-Engine-4.jpg]

در مساحبه ای که با Epic Games در gdc شده بود ،  Mark Rein پرسید : ایا حقیقت دارد که بازی های ساخته شده با انریل انجین 4 برای wii u عرضه می شود؟

در جواب او پاسخ داده شد : (با خنده گفت) خیر ، آآ یعنی ببخشید ، واقعا نمی شود به این سئوال ، جواب درستی داد.ما .... برای wii u انریل انجین 3 را داریم، درسته ؟ و انریل انجین 3 قدرت زیادی دارد و بازی های بسیار جالبی را می شود با آن ساخت، هنوز بازی های زیادی با انریل انجین 3 ساخته می شود.حتی ما امروز مجوز جدیدی در باره انریل انجین 3 دادیم.امدن انریل انجین 4 به این معنا نیست که انریل انجین 3 از ردهِ خارِج بشود.اما هدف اصلی ما از ساخت انریل انجین 4 این است که بر روی نسل بعدی کنسول ها تمرکز کنیم و برای انها بازی بسازیم نه کنسول های کوچکی مانند wii u .اگر شما  می خواهید برای wii u بازی بسازید شما انریل انجین 3 را در اختیار دارید.موتوری که قدرتی دارد که بهترین بازی های حال حاضر این کنسول را می سازد.

در حال حاضر رقابت بسیار سخت شده و نینتندو در همین نسشل مانده است.به این است که ضربه بزرگی به ان وارد می شود و در پایین قرار می گیرد. مطمعنا نینتندو باید کنسول جدیدی را بسازد.چرا که کنسول های بزرگی بازار را اشغال کرده اند و گوشی های همراه نیز وارد این کار شده اند.

منبع