Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نظر کاربران خارجی درباره ی بازی فوق العاده ی ارتش های فرازمینی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
من تا تریلر فوق العاده ی ارتش های فرازمینی رو دیدم !!!!!!!et armues رو در گوگل سرچ کردم تا ببینم در سایت های خارجی چیزی درباره ی این بازی نوشته اند یا نه!!!!!!!!
اما به چیزی برخوردم!!!!!!!فروم سایت اپیک گیمز که یکی از کاربران ایرانی (که فکر کنم یکی از سازندگان بود)در باره ی این بازی نوشته بود و اسکرین شات هایی هم گذاشته بود و همینطور اولین تریلر!!!!!!!!در لینک زیر برید و نظر کاربران خارجی را ببینید!!!!!!!
اگر قبلا دیده بودید من رو به بزرگیه خودتون ببخشید!!!!!!!!!
http://forums.epicgames.com/threads/9169...i-FPS-Game
بازیش یک کپی کامل هست من اینو تو fb نوشتم کم مونده این manager صفحه گیمفا بیاد منو بزنه!
کلا Mass Effect هست [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
بیشتر شبیه bulletstorm هست
(04-08-2013, 10:58 PM)'ALAN' نوشته است: [ -> ]بازیش یک کپی کامل هست من اینو تو fb نوشتم کم مونده این manager صفحه گیمفا بیاد منو بزنه!

 
کی گفته این بازی یه کپی هستش؟؟؟؟؟[img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img]
این بازی یک بازی کاملا مستقل هستش،چه ربطی داره،اگه این جوری باشه،خیلی از بازی ها تو خارج هم شبیه به هم هستن،Mass Effect هم اصلا شبیه این بازی نیست،میدونید مشکل چیه!!!!!شما هیچ وقت دوست ندارید قبول کنید که ایران یه چیز خوب بسازه!
 
ببین داداش من اندازه موهای سرم بازی ایرانی بازی کردم مثل گرشاسب که حرف نداشت حتی من از خلیج عدن هم خوشم اومد اما این یکی یک بازی کپی بیش نیست البته من میخرمش اما کلا بدونید کپیه!
(04-08-2013, 11:12 PM)'ALAN' نوشته است: [ -> ]ببین داداش من اندازه موهای سرم بازی ایرانی بازی کردم مثل گرشاسب که حرف نداشت حتی من از خلیج عدن هم خوشم اومد اما این یکی یک بازی کپی بیش نیست البته من میخرمش اما کلا بدونید کپیه!

 
دلیلتون چیه که میگید کپیه؟
اگه از گرافیکش تعجّب میکنید،این بازی با UDK ساخته میشه،تعجّب نکنید!
دلیل بیارید؟
یه کپی خوب از همه ی بازیا[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
این بازی یک دزدی هست که تیم سازنده حتی موتورشون هم واسه خودشون نبوده!صداگذاری که افتضاحه!ورداشتن جنگ ایران و عراق کردن فضایی جو ورشون داشته!
موتور مال خودشون نبوده ؟ شوخی بود دیگه !...نکنه Bioware که مس افکت رو ساخت با موتور خودش بود ؟ صداگذاری رو تو از کجا دیدی اخه ![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]تو تا تریلر بود که هیچکدوم صداگذاری رو نشون نمیداد و هر دو با موسیقی بود و فقط بعضی جاها حرف هم میزد یارو که خیلی هم خوب بود !...هنوز هیچ تریلری کاملی از بازی ندیدی میگی جنگ ایران و عراق رو فضایی کردن !...اصلا شما عراقی دیدی تو این بازی ! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]هر جنگی که می بینی ایرانی توشه میگی جنگ ایران و عراق ؟ تقلید از چه بازی ؟ مس افکت؟ اصلا گیم پلی ها به هم می خوره ؟فقط شکل لباس رو دیدی می گی از مس افکت تقلید کرد ؟این بازی یک بازی تخیلی فضایی هست ...خوب ممکنه به خیلی بازی ها شباهت داشته باشه لی تقلید صرف از هیچ بازی نیست و البته تقلید از بازی های بزرگ می تونه خیلی به سازنده ها و تیمشون برای توسعه بازی و موفقیتش کمک کنه ولی بازم میگم این بازی تقلید صرف از هیچ بازی نیست [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]جو ندید دیگه !
صفحه‌ها: 1 2