Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: AMD : خیلی از افراد هم PC دارند و هم کنسول .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  AMD.jpg]

سلام و درودنسل بعدی کنسول ها در مرحله ایی قرار دارد که همه میگویند چطور قرار است با PC رقابت کند.در طی یک مصاحبه با سایتی آلمانی به نام Heise De ، معاون رئیس شرکت AMD ، آقای Roy Taylor اعلام کرد که چطور بازی های PC  همچنان میتوانند مزایای خود را نشان بدهند. وقتی از وی پرسیده شد که چرا یک نفر باید پول صرف خرید یک PC قدرتمند با کارت گرافیک خوب بکند به ویژه ، آن هم وقتی که دنیا دنیای تلفن های هوشمند ، تبلت و نسل بعدی کنسول ها است که هیچ شکی هم نیست که ارزان تر و بیشتر در دسترس است ، وی گفت :

" جواب بسیار ساده است. بازی های PC در مقایسه با کنسول ها یک تجربه متفاوت است.PC برای ژانر های بسیاری مناسب است و ساخته شده . من هم میدانم که الان بازی Civilization برای  کنسول ها هم  است اما شخصا ورژن PC را ترجیح میدهم و همچنین یکی از بزرگترین طرفداران سری بازی های Total War هستم  و در بخش شوتر های اول شخص ترجیح میدهم با گرافیک بالا بازی کنم.در مقایسه کنسول ها با PC شما همیشه بهترین گرافیک را به دست می آورید. خیلی از افرادی که میشناسم هر دو را دارند: یک کنسول و یک PC"

جواب وی کاملا هوشمندانه بود . AMD قرار دادی را امضا کرده است تا ثابت کند که چیپ هایش برای هر سه کنسول در دسترس است . به هر حال ، هنوز تاییدیه رسمی در مورد Xbox بعدی نداریم .

منبع

نظرات شما درباره صحبت های معاون AMD در پایین همین تاپیک
کپی از سایت های فارسی زبان ممنوع است.

بسته شد