Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: 10 نکته ای که ویدئوی بازی Dark Souls نشانمان نداد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Dark-Souls-2-Logo1.jpg]

اگر از طرفداران سری dark souls هستید حتما تا به حال ویدئوی جدید این بازی را دیده اید ولی اگر هم ندید می توانید این ویدئو را از سایت گیمفا توسط لینک زیر دانلود کنید:
 https://gamefa.com/69225/12-%D8%AF%D9%82...%A7%D8%B1/
این ویدئو شامل گیم پلی بازی محیط های جدید و چند راه تازه برای مردن بوده ولی با این حال سوالاتی را برای طرفداران بر جای گذاشته از این قبیل که آیا این نسخه از بازی سخت خواهد بود ؟ با اینکه آیا ما دوباره شاهد افت فریم در بازی خواهیم بود یا خیر ؟
1-آیا بازی DARK SOULS2 آسان تر خواهد بود
در مصاحبه ی انجام شده با کارگردان این بازی آقای Tomohiro Shibuya ایشان از کلمه قابل دسترس تر استفاده کرده اند  که این نیز سوالات زیادی را برای طرفداران ایجاد کرد که مطمئنا این بدان معنا نیست که بازی آسان تر خواهد بود
دستیار کارگردان این بازی نیز گفته است که بازی به هیچ وجه آسان تر نخواهد بود بلکه ما کاری کردیم که بازی دارای چالش های بیشتری باشد و شاخ و برگ های اضافه را نیز از این بازی حذف کرده و در آخر نیز بدلیل استفاده از کلمه قابل دسترس تر عذر خواهی کرد و از طرفدار خواهش کرد که برداشتشان را تغیر دهند و به سمت این ببرند که منظور مشکلات کمتر بوده است !

[تصویر:  357711.gif]

2- آب هوا نقش مهمی را ایفا خواهد کرد
این احتمال وجود دارد که آب هوا در این نسخه ی بازی نقش مهمتری را ایفا کنند از این جهت آقای Tanimura گفته اند که:
" من نمی توانم اطلاعات زیادی را در این باره با شما در میان بزارم ولی قرار است که آب هوا تاثیر بیشتری بر روی گیم پلی  گذاشته مانند چیز های از قبیل کند تر راه رفتن در آب و یا وزیدن باد .
3- مشکلات فریم ریت در DARK SOULS 2   رفع خواهد شد
با اینکه بازی DARK SOULS  از گرافیک پر زرق و برقی بر خوردار است ولی مشکلات فریم ریت همیشه در آن وجود داشته واین مشکل در نسخه ی اول بازی بسیار نیز سر و صدا کرد ، با توجه به ارتقا پیدا کذدن موتور گرافیکی بازی می توان دریافک که این مشکل را در نسخه دوم این بازی تجربه نخواهیم کرد.
4- سیستم دخیره سازی
تقریبا میشه حدس زد که در DARK SOULS 2  سیستم ذخیره سازی طوری نغییر کرده که شما را دیگر به sequel منتقل نخواهد کرد
5- dark souls 2  بدلیل server – base بودن تغیراتی را شامل خواهد شد
همان طور که می دانید dark souls 2   مبنی بر سرور بیس می باشد از این جهت چیز های جدیدی به بازی برای تجربه ی بهتر بازیباز اضافه خواهد شد.
6- بافت بازی دست خوش تغییر خواهدشد
طبق گفته های کارگردان بازی در این نسخه تمرکز کمتری بر روی ساختار های ارتودکس خواهد بود( اگرچه بازی dark souls بخاطر همین ساختار ها معروف است ) و تمر کز بیشتر روی بافت های ‘3D vertical exploration’ خواهد بود که این بدین معناست که ما شاهد عمق دیگری از تاریکی در بازی خواهیم بود .

[تصویر:  darksouls206.jpg]

7- بازی بازان از مرگ هایشان درس خواهند گرفت
همان طور که در ویدئوی منتشر شده دیدید راه های جدید برای مردن به بازی استفاده شده و طبق گفته های کارگردان این بازی کشتن بازی باز بسیار راهت است فقط کافیست که ما یک دشمن قوی در راه آن قرار دهیم (مانند صحنه ی فرود آمدن اژدها بر روی پل) از این جهت ما در این نسخه تلاش کردیمم بازی باز رای برای بقا مجور به درس گیری از مرگ های قبلی اش بکنیم.

[تصویر:  darks_ii3_thumb3.jpg]

8- Namco Bandi فشار کمتری را بر روی نرم افزار خواهد گذاشت
کارگردان این بازی آقای Tomohiro Shibuya گفته اند  رابطه ی Namco Bandi  و نرم افزار بسیار خوب است و اینکه Namco Bandi آزادی عمل زیادی در ساختن چیز  به تیم ما داده  و  در مقایسه با بقیه نرم افزار ها Namco Bandi کمپامنی بسایر بزرکتری است و ...(کلی دیگر تعریف تمجید) از این جهت سعی خواهد شده که برنامه ی مان بگونه ای بچنیم که Namco bandi فشار کمتری را بر روی نرم افزار بزارد .
9- تزیغ ترس بیشتر در بازی
با قابلیت های گرافیکی جدید و غیره سعی خواهد شد که ترس بیشتری را به بازی القا کنیم مثلا با نشان دادن تهدید از قبل و یا دشمنان کم در منطقه های خاص که نمونه اش را در ویدئو با مارمولک غول آسای پشت در دیدید !
10 – اکشن بیشتر در نیمه ی دوم
احتمالا ما در بازی شاهد شیب دشواری خواهیم بود بدین معنا که هرچه در بازی جلوتر رویم باید با چالش های سخت تری دست و پنجه نرم کنیم این طرفندی بسیار موثر و قدیمی است که ما در این نسخه با استفاده از آن سعی در از بین بردن یک نواختی سختی بازی داریم.

منبع : nowgamer
اولین کار ترجمه ام بود لطفا نظر بدین ببینم چطوریه !
مطلبی که قرار میدید باید اختصاصی باشه و قبلا در هیچ سایت یا فرومی قرار داده نشده باشه از این به بعد به این نکته توجه کنید.

بسته شد