Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استراتژی جدید CAPCOM
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از قرار معلوم CAPCOM امسال از عمل کرد مالی خود راضی نبودی و مقدار سودهی این شرکت به نصف رسیده از این جهت تیم مالی CAPCOM به اقدامی جدید دست زده است و سیاس*ت اقتصادی خود را تغییر داده.

[تصویر:  468286.png]

طبق مصاحبه ای با رسانه ها اعلام شد CAPCOM قرار است که در امسال با سیاس*ت 'DLC بیشتر ،بازی کمتر ،بازی بهتر' وارد کار شود CAPCOM اعلام کرده ما می خواهیم ارتباطمان را با توسعه دهندگان غربی کاهش داده و در عوض چند بازی AAA تولید کرده و تمرکز خود را بر انتشار بیشتر DLC گذاشته.
قرار است جرقه ی اولیه این سیاس*ت در بازی DMC نشان داده شود.

منبع:http://www.escapistmagazine.com/news/vie...crease-DLC

نظر شخصی: من واقعا خوشحال شدم که CAPCOM سیاس*ت کمپانی EA رو  به کار نگرفته ولی از طرف دیگر باید صبر کنیم ببنیم که آیا CAPCOM نامردی نخواهد کرد و برای انتشار بیشتر DLC ها از محتوای بازی اصلی خواهد زد یا خیر؟ 

نظر شما چیست؟
دی ال سی مگه چقدر سود داره؟[img]images/smi/s0 (5).gif[/img]
(04-19-2013, 11:09 AM)'AMIR-GAMER' نوشته است: [ -> ]دی ال سی مگه چقدر سود داره؟[img]images/smi/s0 (5).gif[/img]

 
خیلی !
چهار تا دی ال سی بخری انگار یه بار بازی رو خریدی
اميدوارم كه همين طوري باشه[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]بهترين IP خودش رو كه نابود كرده................[img]images/smi/s0 (83).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
واقعا حرفش راسنه این آقای میکامی هروقت گفته با ی بازی دنیای بازیای ترسناک تغییر میده این کارو انجام داده واقعا باید با The Evil Within به resident evil بفهمونه که چی بوده و چی شده باید ی تو دهنی محکم بهش بزنه [img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img]