Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: yoda هم به ios آمد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تقریبا همه ما master yoda سبز و کوچک را از سری star wars می شناسیم  با این حال LEGO آمده و این موجود کوچک را حتی کوچک تر از قبل طراحی کرده ! لابد می پرسید چقدر کوچک؟ خب آنقدر کوچک که  در موبایل های شما هم جا شود. LEGO تصمیم  گرفته است که بازی جدیدی را از سری star wars lego بانام   LEGO Star Wars: The Yoda Chronicles تحت سیستم iOS در چهرم ماه MAY  به طور رایگان روانه ی بازار کند .

[تصویر:  476650.jpg]
 این بازی 15 مرحله ی اصلی مبارزاتی و 5 مرحله ی اضافه را شامل می شود که از تنوع زیادی برخوردارند و شما در بازی نقش یودا را دارید که فرماندار یک کلونی جنگی است با این حال می توانید در این بازی کنترل کارکتر های دیگری را از جمله Dark side را بدست گرفته و یا برای خودتان تانک و سفینه های جنگنده طراحی کنید و بسازید. از دیگر قابلیت های این بازی این است که شما می توانید سیو های خود را در اینتزت و یا میان دو موبایل انتقال دهید(مثلا اگر یک تانک باحال طراحی کردید می توانید  آن را  برای دوستتان بفرستید!)
در زمان عرضه بازی فقط نیمی از مراحل این بازی قابل دسترس هستند و نیمه ی دیگر آن در طول تابستان به بازی اضافه خواهد شد.

[تصویر:  yoda_detail.png]
این طور که معلوم است   LEGO Star Wars: The Yoda Chroniclesبازی خوبی خواهد شد ولی متاسفانه این بازی هنوز برای سیستم عامل آندروید تایید نشده و این برای ایرانی ها که عموما دارای موبایل هایی تحت سیستم عامل آندروید هستند خبر خوشایندی نخواهد بود . 

منبع:http://www.escapistmagazine.com/news/vie...S-for-Free