Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تیزری از بازی Iranian Guards (محافظان ایرانی)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  105.jpg]
بسیاری از شما نام بازی Battlefield 3 را شنیده اید و حتی خیلی از شما آن را بازی کرده اید و یا علاقه مند به انجام آن هستید. در همان زمان که این بازی به بازار عرضه شد و هیاهوی زیادی نیز به پا کرد، گروهی کوچک و کاملا مستقل که حتی در بعضی موارد یک نفر همانند یک ارتش یک نفره در آن فعالیت می کرد ،  بازی ای را به نام Iranian Guards مطرح کرد که پاسخی در مقابل بازی Battlefield 3 بود. جالب اینجاست که بسیاری ازگیمرها و حتی سازندگان بازی شروع به کج دهنی و توهین به گروه محافظان ایران کردند و این موضوع رو مطرح می کردند که نباید یک گروه کوچک با یک بازی کاملا ساده و ضعیف در مقابل Battlefield 3 قد علم کنند. متاسفانه خود نه تنها هیچ کاری نکردند ، بلکه منتظر عوامل غیبی و کمکهای فرا زمینی نشسته اند تا شاید بازی ای در مقابل آن بازی ساخته شود که بتواند پاسخی محکم باشد. و چه جالب است زحمتهای هر چند کوچک و هر چند ضعیف را هم به سخره می گیرند و همانطور که به خوبی می دانید نسخه شماره ۴ این بازی نیز رونمایی شده است و انواع و اقسام بازی های توهین آمیز به کشورمان هم در حال ساخت است و در حال انتشار. و چه جالب گفته اند که : بنشین تا صبح دولتت بدمد.با این حال گروه کوچک محافظان ایرانی  کار خود را قطع نکرده اند. بلکه بسیار آهسته و بدون کمترین منابع مالی و فنی در حال انجام این حرکت هرچند کوچک هستند. در ادامه می توانید صحبتهای سرپرست گروه و همچنین آخرین تیزر ارسالی از این بازی را مشاهده کنید.امیدواریم تا وعده های گروه سازنده این بار عملی شوند.“”” بازی محافظان ایرانی توسط تعدادی از ایرانیان برای مقابله با بازی میدان نبرد ۳ مدت ها قبل استارت خورده بود اما متاسفانه به دلایل مختلف برای مدت بلندی این پروژه به حالت تعلیق در آمد .هم اکنون این بازی دوباره به شکلی کاملا متفاوت استارت خورده است . پیش بینی می شود این بازی طی ماه های آینده به صورت کاملا رایگان از طریق اینترنت در دسترس عموم قرار گیرد !این بازی توسط تیمی کوچک در حال ساخت و آماده سازی است پسمسلما انتظار یک بازی AAA یا حتی چندین پله پایین تر از بازی انتظار دور از ذهنی است . با تشکر از تمامی دوستداران این بازی که همیشه مایع امید و دلگرمی تیم هستند. “””

[تصویر:  AD_HQ_Direct.gif]
مگه دیس بازی ـه !
که اون یه بازی بسازه بعد اون یکی یه بازی ضد اون یکی [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]

 
والا! به قوله مهدی مگه دیس بازیه!
اینهمه دارن روسیه و آلمان و چین رو میکوبن! اونا دارن دیس میدن واسه آمریکائیا؟!
آخه برادر من این یک بازیه! تازه باید افتخارم بکنی که کشورتو با گرافیک بالا و طبیعی ساختن! موضوع بازیش که به 30یا ستای الآن ربط نداشت که! یه داستان کاملا تخیلی بود و به شخص خاصیم توهین نشد! فقط موند همین بمب اتمی که مشکل امروز ما و همست
[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
سر بازی انگری بردم همین طور شد
اون اصلا برج سیا تل (دقیق نمی دونم )بود و اصلا میلاد نبود!
تازه باید خوش حالم بشیم که از ما بازی ساختن [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ما ایرانیا بدبختیم که هی تو بحثامون از battle field و دمو دسگاش می گیم،اصلا من خودم معتقدم که battle feild 3,4 مشتی بازیهای مضخرف و بی خود هستن ولی خوب چه میشه کرد که فعلا دارن سرمایه گذاری می کنن برای کاراشون ولی ما ایرانی ها هنوز ارزش این نوع انتقال فرهنگو(ساخت بازیهای رایانه ای) نمی دونیم،یقینا از این لحاظ ضربه سختی می خوریم.
درسته دیگه همه چی شده دیس....
ولی بیایید از بازیهای ملی مون حمایت کنیم[img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
حمایت هم کنیم بازم موفق نمیشه [img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
شما اگه این ویدئو رو ببینین نظرتون به کل درباره ی بازیه بتل فیلد 3 عوض میشه .