Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خبر مهم:XBOX ONE از SDTV پشتیبانی نخواهد کرد که این یعنی کپی کردند ممنوع!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
                                                [تصویر:  488463.jpg]

اگر شما جزو آن دست گیمر هایی هستید که هنوز در تلویزیون قدیمی و SD خود به بازی می پردازید پس باید به شما بگویم که به احتمال زیاد باید   XBOX ONE  را فراموش کنید !
با این که ظاهر XBOX ONE شبیه به VHS player قرن نوزدهمیه ولی از SDTV ها پشتیبانی نمی کند و هیچ خروجیه analogue برای این کنسول تعبیه نشده است در عوض شما برای گرفتن خروجی از این کنسول باید از کابل های HDMI استاندارد استفاده کنید. البته مبدل های HDMI بسیار ارزان اند و نیز به فراوانی یافت می شوند پس از این رو مشکلی برای گیمر ها ایجاد نخواهد شد ولی نکته اینجاست که تا آلان خروجی با رزولوشن 720 نیز برای این کنسول تایید نشده و من اصلا تعجب نخواهم کرد اگر اعلام کنند که این خروجی هم برای XBOX ONE قابل قبول نخواهد بود (البته تعداد متعددی هم از بازی های 360 نیز در SDTV دچار مشکل می شدند!)
این موضع مشکل بزرگی به حساب نمی آید چرا که کمتر کسی دیگر پیدا می شود که از SDTV استفاده کند و آن دسته هم که از SDTV استفاده می کنند  اگر آنقدر پول دارند که بتوانند XBOX ONE را باقیمتی در رنج 400$ تا 500$ خریداری کنند پس به احتمال زیاد خرید یه تلوزیون 200 دلاری برای آن ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
                                         [تصویر:  HDCP-460x180.png]   
این حرکت باعث شد که حدس و گمان هایی زده شود بر مبنای اینکه XBOX ONE از HDCP( یا همان 
 High bandwidth Digital Content Protection) پشتیبانی می کند که پروتکلیست که تشخیص می دهد شما چه گیرنده ای به کنسولتان وصل کرده اید و مانع از کپی غیر مجاز محتوای دیجیتالی می شود!
در حال حاضر PS3 از رمز گذاری کامل HDCP بهره می برد که برای همین است که به ناسازگاری با محتوا های دیجیتالی دزدیده شده یا ضبط شده از طریق HDMI معروف است. به نظر می رسد که HDCP دارد به یک استاندارد جهانی برای تلویزیون تبدیل می شود و خب از آن جایی که XB ONE(مخفف مسخره ای که سایت های خارجی به XBOX ONE دادند!) قرار است نقش یه تلویزیون را نیز ایفا کند احتمالا دارای HDCP خواهد بود .

     [تصویر:  videoprotection.jpg] 
منبع
بهتر که هک نشه ....ما باید این فرهنگ رو داشته باشیم که بازی های اوجینال بخریم (حالا با این وضع پول و دلار خوب کمتر می خریم ) اون شرکت سازنده این همه زحمت کشیده که شما بیای پول یه دی وی دی خام _(یکمم هزینه ی ریختن بازی بر روی دی وی دی ) رو بدی و برای اون هیچ سودی نداشته باشه . البته من خودمم با کپی بیشتر می تونم بازی بخرم ولی خوب این کار خوبی نیست و باید فرهنگ سازی بشه
(05-23-2013, 10:53 AM)'wanted' نوشته است: [ -> ]بهتر که هک نشه ....ما باید این فرهنگ رو داشته باشیم که بازی های اوجینال بخریم (حالا با این وضع پول و دلار خوب کمتر می خریم ) اون شرکت سازنده این همه زحمت کشیده که شما بیای پول یه دی وی دی خام _(یکمم هزینه ی ریختن بازی بر روی دی وی دی ) رو بدی و برای اون هیچ سودی نداشته باشه . البته من خودمم با کپی بیشتر می تونم بازی بخرم ولی خوب این کار خوبی نیست و باید فرهنگ سازی بشه

 
آره خب از لحاظ فرهنگ سازی بهتره من خودم وقتی دیدم یه بازیی خبلی عالیه و ارزش داره برای احترام رفتم یا یه DLC یا خود بازی رو خریدم که به سازنذگانش سود برسه.
ولی از طرف دیگه  در خارج بیشتر پول در میارن و برای بازی هایشان هم بیشتر پول می دن ولی ما که خیلی کمتر پول در میاریم اگر بخوایم اورجینال بخریم  سالی 10 تا بازی هم نمی تونیم بخریم[img]images/smi/s0 (41).gif[/img]