Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به لوس سانتوس خوش امدید پیش نمایش GTAV
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
به لوس سانتوس خوش آمدید! پیش نمایش GTA V
این پیش نمایش شامل اطلاعات بسیار مهمی از بازی خواهد بود و یک پیش نمایش معمولی از اطلاعات گذشته بازی نیست بلکه جمله به جمله اطلاعات جدید را عرضه می کند. پس توصیه ما این است که این مقاله را کامل بخوانید تا با سلطان بازی های دنیای باز آشنا شوید. 
در اوایل این هفته سه تریلر جداگانه از عنوان GTA V توسط راکستار منتشر شد. سه شخصیت اصلی بازی Michael, Trevor, Franklin در هر یک از این تریلر ها به صورت جداگانه معرفی شدند. سایت ها و مجلات مختلف این عنوان را بررسی کردند و هر یک نگاهی کلی بر بازی داشتند. هر چه در ادامه می خوانید ترجمه ای از سایت ها و مجلات معروف بازی های رایانه ای است و به طور کلی یک مقاله ترجمه شده است پس شاید بهتر باشد بگوییم پیش نمایش ترجمه شده از GTA V!
لوس سانتوس و شهرستان بلین:
بزرگ ترین بازی دنیای باز (GTA V) دارای فرهنگ ها و محیط های جغرافیایی مختلفی می باشد. همه دنیای بازی(نقشه) از همان اول بازی باز است و نیازی به رد کردن مرحله نیست, بازیکن می تواند از همان اول تمامی مناطق بازی را کشف کند و لذت ببرد. بازدید کنندگان به این کلان شهر(Los Santos) با شهری بسیار غنی تر و بهتر از «سان اندریس» مواجه خواهند شد, بازیکن در حومه شهرستان بلین یا لوس سانتون شاهد بسیاری از چیز ها که شگفتی ساز هستند رو به رو خواهند شد برای مثال ممکن است هنرمندان مشهور سینمایی را ببینید یا در شهر های مختلف بازی با رئسای گوناگون در شرکت ها, مردمی که مهمانی گرفته اند, حزب های مختلف مردمی, گنگستر ها و گروه های خلافکار خشن, حتی مسابقه دوچرخه سواری و کوهنوردان و سایر ساکنان رنگارنگ با فرهنگ های گوناگون رو به رو شوید که واقعا طالب هوش مصنوعی عالی می باشد. شما می توانید به گوشه گوشه نقشه بازی پا بگذارید و تمامی راه ها را بپیمایید از نوکه کوه های مختلف گرفته تا خیابان ها لوس انجلاس و عمیق ترین اوقیانوس ها!
هلی کوپتر ها بر نوک اسمان خراش های بلند لوس سانتوس در گرمای ظهر می نشینند. در زمانی که یک مرد می ایستد کنار بدنه یک هلی کوپتر بر روی بیابان های وسیع. در افق دریا قابل مشاهده تا ان جا که چشم کار می کند جزئیات زیاد و چشم اندازه های سردرگم است.
این شهرستان بلین است یک مکان افسانه ای در غرب شهر لوس سانتوس، یک مکان ساختی و تعیین شده از لوس انجلس و شهر کالفرنیا. ما همیشه گفته ایم که GTA V به سوی هر چه بزرگ تر شدن پیش می رود (ظاهرا نقشه و وسعت بازی به اندازه و تناسب Red Dead Redemtion, GTA V و San Andreas عظیم تر شده است) اما هنوز شما را با مقیاس به این بزرگی و گستردگی اماده نکرده اند، این فقط یک تکه کوچک از brushland است. برای اولین بار در سری شما ازاد خواهید بود که از همان ابتدای بازی به کشف تمام محیط بازی بپردازید.Michael, Franklin و Trevor:
در GTA V سه شخصیت قابل بازی وجود دارد. Michael, Franklin و Trevor ممکن است در نقاط گوناگونی از شهر زندگی کنند و هر کدام مشکلات، استایل و نحوه زندگی، نگرش، هدف و خواسته خودشان را داشته باشند اما همه ان ها می دانند چطور با یکدگیر کار کنند، هر کدام ویژگی خود را دارند و به وسیله ان ماموریت را به پایان می رسانند. نوشته پایین قسمتی از پیش نمایش Destructoid با نام Grand Theft Auto V: Everything is Bigger and Better است که مشاهده می کنید:این مهم است که یاداور شویم هنگام تعویض شخصیت گیمپلی نمی ایستد و لودینگ را نمی بینم و خیلی سریع شخصیت بازی تعویض می شود، شما خیلی سریع وارد جسم شخصیت دیگر می شوید حتی اگر هنگام رانندگی او باشد. همه شخصیت های بازی زندگی مختص به خودشان، دوستان ویژه خودشان، دشمنان، همکاران و سرگرمی خودشان را دارند و هیچ اشتراکی بینشان وجود ندارد، هنگامی که بازیکن دو شخصیت دیگر را کنترل نمی کند ان ها در شهر زندگی خودشان را دارند. وقتی شما درون یک ماموریت نباشید می توانید هر کدام از کارکتر ها را که بخواهید انتخاب کنید و یا کل بازی را بر روی یک کارکتر تمرکز کنید. این به شما بستگی دارد، اما اگر بخواهید تجربه ای عالی از بازی را داشته باشید باید با هر سه کارکتر بازی کنید تا به عمق بازی بروید چون یک سری چیز ها مخصوص کارکتر های دیگر است. هر شخصیت چشم انداز خود از زندگی را دارد. این خیلی جالب است که شما به عنوان Trevor یک راکت را شلیک می کنید و سپس به عنوان شخصیت Michael برخورد راکت را می بینید!! شما حتما می خواهید که از تمام ویژگی های شخصیت های بازی استفاده کنید چرا که بازی اسان نیست و سطح هوش مصنوعی دشمنان ارتقاع یافته است، در همین حال پلیس می خواهد شما را دستگیر کند، برای رسیدن به درجات بالاتر باید بین کارکتر های خود ارتباط برقرار کنید. همه این موارد در تلاش هستند که بازیکن را به چالش بکشند و یک بازی سرگرم کننده را در اختیار افراد بگذارند.
سرقت:
جرایم کوچک همیشه در سری بازی های GTA وجود داشتند، سرقت ماشین ها تنها می تواند باعث جا به جایی شما در سطح شهر لوس سانتوس شوند. Michael, Franklin و Trevor امده اند تا در سرقت نمره بزرگ را دریافت کنند و دست به دست هم بدهند تا به بزرگ ترین گروه سرقت در لوس سانتوس تبدیل شوند. ماموریت های بزرگ چند بخشی در بازی وجود خواهد داشت که به دقت، استخدام افراد متخصص و اجرای دقیق (اغلب انفجاری) نیاز دارند. پول نقد در GTA V پادشاه است و در بازی راه های گوناگونی برای بدست اوردن و خرج کردن ان وجود دارد. سرقت های مسلحانه بزرگ بهترین راه بدست اوردن پول نقد است. نوشته زیر از GameSpot است که مشاهده می کنید:
چه چیزی یک بازی و سکانس دزدی را هیجان انگیز می کند؟ مسلماً نه موارد ظریف و مخفی کاری که در فیلم The Thomas Crown Affair دیده اید. بیشتر به فیلم های ساخته دست Michael Mann که اغلب نشان دهنده خلافکاری های افسانه ای و بسیار زیبای لوس انجلس هستند فکر کنید. سکانس هایی از این دست اغلب شامل تیراندازی هستند اما این تنها چیزی نیست که باید در یک سکانس دزدی شاهدش باشیم. چه چیزی شما را به یک صحنه برنامه ریزی برای یک دزدی بزرگ یا هماهنگی افراد گروه برای دزدی وارد می کند و چطور افراد گروه با یکدیگر همکاری می کنند تا موفق شوند. اگر چه این ماموریت ها و دزدی ها بدون دردسر نیستند. این موارد چیزی است که GTA V قصد دارد شما تجربه کنید.برای دزدی های بسیار بزرگ در بازی به افراد بیشتری نیاز است یعنی سه شخصیت اصلی بازی از عهده ان ها بر نمی ایند، برای همین شما در بازی این امکان را خواهید داشت افراد متخصص را وارد گروه کنید و ان ها را با پرداخت پول به جزئی از گروه تبدیل کنید. شما می توانید متخصصانی را دعوت کنید تا با ان ها سرقت های بزرگ را انجام دهید مثلا توانایی دارید که یک هکر و یا راننده را استخدام کنید. حال دقیق تر شوید امکان استخدام افراد هکر و راننده زیادی وجود دارد اما همه ان ها مثل هم نیستند و هر یک به قدری حرفه ای هستند، حال ایا شما افراد حرفه ای را استخدام می کنید یا به دنبال افراد ارزان تر هستید که ممکن است کار را خراب کنند؟ این ها صد درصد شما را به یاد فیلم های Michael Mann معروف می اندازد.فعالیت های تفریحی:
مطمینا GTA V یک بازی با مقیاس بزرگ است، اما شما را به اندازه بسیار زیادی در خود غرق می کند. برای تفریح و سرگرمی بازی هایی مثل تنیس و گلف وجود دارد و برای افراد دیگری ورزش یوگا در بازی مناسب است و همچنین عده ای به دوچرخه سواری علاقه دارند. بعضیه ها نیز مثل من علاقه ای به شخصی سازی کردن ماشین و به اصطلاحی اسپوریت کردن ماشین علاقه دارند و دلشان می خواهد با ماشین در شهر دوری بزنند و یا با گنگستر ها مسابقه بدهند!! یا این که عده ای پول نقد خود را به فروشگاه ها می برند و صرف خرید موارد گوناگونی می کنند. حتی افرادی هستند در GTA V دوست دارند به بیزینس و کسب و کار بپردازد و پول جمع اوری کنند. برخی هم در شهر قدم میزنند و با شهر وحشی لوس سانتوس درگیر می شوند. در کوه ها شکار می کنند و … . نوشته زیر از CVG با نام GTA V O’Clock می باشد:
در بازی چیز های زیادی وجود دارد، شما می توانید به ماشین های خود رنگ های دلخواه بزنید، چرخ هایشان را نو کنید، پنجره ها را رنگ کنید و … به علاوه این که اپگرید موتور ماشین نیز وجود دارد. به احتمال زیاد شاهد یک بازی مسابقه ای نیز خواهیم بود!! 
همچنین شما می توانید سلاح های خود را شخصی سازی کنید، به ان ها لیزر، صدا خفه کن، ظرفیت بالای خشاب و دوربین اضافه کنید. ممکن است در بازی سلاحی پیدا کنید که بدرد مخفی کار می خورد یا سلاحی که برای کشتار جمعی مناسب است و همانطور که پول بیشتری بدست می اورد امکان اپگرید سلاح ها نیز افزایش پیدا می کند. این ها تنها گوشه ای از شخصی سازی بازی هستند. مواردی که از المان های RPG نسخه «سان اندریس» بودند برگشته است شما می توانید مدل مو و لباس شخصیت اصلی را عوض کنید یا حتی خال کوبی نیز به بازی برگشته است.سرگرمی های بازی در اینجا تمام نمی شوند شما قادر خواهید بود از ارتفاع با چتر نجات پرش کنید به کوه بروید یا در مسابقات دوچرخه سورای شرکت کنید و … . تا به به اینجا راکستار بسیار خجالتی بوده است و اطلاعات زیادی از سرگرمی منتشر نکرده است اما به احتمال زیاد در جامعه GTA V خرید و فروش املاک و خانه ها برگشته است و از مواردی که جدیدا اضافه شده است بیزینس و کسب و کار می باشد. هر شخصیت علاقه بیشتری به کار خاصی دارد به طور مثال Franklin علاقه نبست به Michael علاقه بیشتری به خرید یک کلاب شبانه روزی دارد و بیشتر در ان سرمایه گذاری می کند. به طور کلی هر شخصیت در کاری به خصوص سرمایه گذاری می کند، کاری که از نگرش او پول بیشتری به همراه دارد.
سیستم مبارزه:
پیش نمایشی که از سوی GameInformer منتشر شد شامل اطلاعاتی از سیستم مبارزه انقلابی و چیزی فرا تر از واقعیت بود، سیستم تیراندازی فرا تر از مکس پین 3 پیش نمایش این عنوان از سوی Gameinformer را پایین مشاهده می کنید:
سیستم مبارزه اصلی و مرکزی Rockstar برای اولین بار در GTA IV قابل مشاهده بود سپس در Red Dead این سیستم کامل تر شد. Red Dead سیستم کاورگیری بسیار جدیدی ارائه کرد که خیلی بهتر از سایر عناوین راکستار بود. به لطف سیستم Euphoria technology تیراندازی ها و استفاده از سلاح های گرم بیشتر سینمایی شد و بعد از ان ویژگی و مکانیک Dead-Eye معرفی شد. Max Payne 3 با محیطی انهدام پذیر سیستم دوربین مبارزه ای و اسلو موشنی و صحنه اهسته بسیار زیبایی ارائه داد. حال در مورد GTA V سعی می شود از تجربه های گذشته بیشتر استفاده شود و Rockstar بیشتر سعی می کند سیستم مبارزه ای و اسلحه ای بازی را واقعی تر جلوه دهد. راکستار از اشتباهات و یا پیشرفت های گذشته درس گرفته است و امده تا یک سیستم مبارزه ای انقلابی برای GTA V از پایه طراحی کند.هنگامی که Franklin و Michael شروع به تیراندازی می کنند اولین چیزی که مورد توجه بازیکن قرار می گیرد یک صافی از انیمیشن ها است که در حال گذر است. کارکتر های بازی بدون دردسر و خیلی راحت کاور می گیرند و مشکلاتی که در سری های قبلی بود وجود ندارد، در حالی که شخصیت های بازی کاور می گیرند شاهد این هستیم که تا چقدر ان شخصیت محتاط است و مراقب تیر های شلیک شده از طرف دشمن می باشد. انیمیشن های جدید که به بازی اضافه شده است مبارزات تن به تن را واقعی تر می کند. تیراندازی هنگام راه رفتن به حدی واقعی است که بازیکن را متعجب می کند. نشان گیری هنگام حرکت نیز در بازی وجود دارد. همه این موارد دست به دست هم می دهند تا راکستار یک بازی انقلابی در بحث تیراندازی داشته باشد. یک عنوانی که در بحث گیم پلی سرمشق عناوین زیادی باشد. منبع:www.game2download.ir
کپی برداری از سایت های فارسی زبان حتی با ذکر منبع نیز مجاز نمی باشد.
1.کپی از سایت های فارسی زبان حتی با ذکر منبع مجاز نمیباشد
2.در مطلب خود حداقل 1 عکس مرتبط با موضوع قرار دهید 
3. الان میاد مث مرد میبندتش
بابا انقدر از این بازی پیش نمایش دیدم داریم اینجوری میشم  : [img]images/smi/s0 (52).gif[/img]
تورو خدا برین از tlou ی starcraft :hos ی . یه چیز دیگه پیش نمایش بدین . نمیدین خودم میدم [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]