Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات MULTIPLAYER عنوان watch dogs
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  WatchDogs_Police_Block_TrafficLight.jpg]
عنوان زیبای watch dogs یکی از مورد انتظار ترین عناوین امسال با ایده ای بسیار جدید و ناب،فناوری های نوآورانه و شخصیت هایی متفاوت می باشد.
یکی از جنبه های این عنوان که تاکنون توجهی به آن نشده بخش مولتی پلیر می باشد،که در حالت استاندارد خود طراحی نشده است ... 
هنگامی که شما در حال تجربه این عنوان در حالت آنلاین هستید شما می توانید به افراد دیگری در حالت singleplayer خود بپیوندید و با کمک آنها به بازی خود ادامه دهید.آنها می توانند کمک به هک کردن شما کنند و یا اینکه فقط همچون تماشاگرانی که دست به هیچ عملی نمی زنند رفتار کنند!
 مراحل اصلی و فرعی این عنوان حالت multiplayer نخواهند داشت پس نباید  ترس از اسپویل شدن در هنگام انجام مراحل بازی را داشت.در جهان آزاد بازی شما می توانید هر وقت که دلتان می خواهد از کمک های دیگران بهره ببرید.
اینکه شما به تنهایی یا اینکه با کمک دیگری در حال بازی کردن هستید هیچ گونه تغییری در گیم پلی بازی ایجاد نخواهد کرد،شما در نقش Aiden Pearce خواهید بود که به همراه بازیگران دیگری که در نقش NPC های دیگر حضور دارند به بازی خود ادامه می دهید.
سازندگان بازی فرصت های فراوانی را خواهند داشت تا گیم پلی ای را طرحی کنند که NPC های آن در جهت موفقیت شما و یا درجهت هک کردن شما عمل کنند.
اطلاعات بیش تری نیز در این زمینه از این عنوان جذاب در دسترس می باشد،اما ما امیدوار هستیم که شاهد اطلاعات زیادتری از این بخش جذاب عنوان Watch dogs در آینده ای نزدیک باشیم.

این عنوان فوق العاده زیبا از تاریخ 29 آبان الی 1 آذر سال 1392 برای پلتفرم های PS3,Xbox360,PS4,xbox one,pc,wii U عرضه خواهد شد.


منبع:
http://www.game-debate.com/news/?news=64...20Detailed
 
خیلی منتظرشم. بیشتر از سینگل، منتظر مولتیشم! امیدوارم بتونم PS4 بگیرم و آنلاین بازی کنم...[img]/images/smi/new/105.gif[/img]
عاشق این بازیم [img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
کاش زودتر بیاد[img]images/smi/s0 (38).gif[/img][img]images/smi/s0 (41).gif[/img]

ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]