Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نرم افزار جدیدی به نام DekkoScan
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این نرم افزار به دست App maker Dekko ساخته شده و به همین جهت این نرم افزار DekkoScan نامیده شده است.این نرم افزار می تواند اشیاء واقعی را که اشیاء بازی Minecraft تبدیل می کند.
[تصویر:  DekkoScan-app-.png]
در حال حاضر این شرکت در حال مذاکره با اپل است که بلکه بتواند موافقت اپل را برای قرار دادن این نرم افزار در app store را بگیرد.
گرفتن حافظه ی کم از ویژگی های این نرم افزار می باشد.اما بدی هایی را داراست.یکی از این بدی ها این است که کیفیت عکس باید 128×128 باشد.شما می توانید برای بهتر شدن کیفیت عکس ها از Pad 2, iPad Mini, iPhone 4S استفاده کنید.از بدی های دیگر این نرم افزار می توان به کوچک بودن عکس ها اشاره کرد.شما حتما باید از فاصله ی نزدیک از آن ها عکس بگیرید.عکس گرفتن از اشیاء بزرگ مانند:خانه و باغ و....غیر ممکن است زیرا این فن آوری هنوز در مرحله ی تجربی قرار دارد ولی شاید در آینده گرفتن عکس از اشیاء بزرگ تر امکان پذیر شود.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
منبع:http://www.vg247.com/2013/07/10/dekkoscan-app-allows-you-to-import-real-world-objects-into-your-minecraft-world/
نرم افزار جالب و مفیدی هستش که کارایی های خوبی داره.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]ممنون.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (37).gif[/img]