Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عرضه ی DLC جدید بازی Metro:Last Light
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Deep Silver اعلام کرد که DLC جدیده بازی Metro:Last Light که Faction Pack نام دارد هفته ی بعد عرضه خواهد شد.این DLC دارای 3 ماموریت اصلی تکنفره(single player) می باشد.پلیر به عنوان یک متخصص از جبهه ی دشمن نیز می تواند بازی کند.بازگشت به مکان های کلاسیک Metro 2033.ماموریت های جدید همراه با سلاح حای جدید و یک نوع دشمن جهش یافته ی وحشتناک از ویژگی های این DLC می باشند.
این DLC دارای 3 گیمپلی چالش بر انگیز و متمایز از قبیل:
1-پلیر باید به عنوان یک sniper از بخش ویژه ی redline شب هنگام به یک پاسگاه رایش (نازی ها) که در زیر پوشش طوفان مرگبار رادیو اکتیو است نفوذ کنید.
2-پلیر باید به عنوان یک کسی که در ارتش رایش قرار دارد همراه با زره های سنگین از خط مقدم با سلاح های مخرب از مترو دفاع کند.
3-درنهایت پلیر باید در نقش یک پلیس رنجر یک مجموعه ی کتابخانه ی گسترده بررسی مصنوعات را نیز بررسی کنید.در این قسمت ار گیمپلی مهمات,فیلتر اکسیژن و لباس مناسب بسیار مهم است و به پلیر اجازه می دهد که هرچه این ها بیشتر باشند اکتشاف پلیر نیز بیشتر باشد.
همچنین بک عکس به 2 عکس قبلی خود اظافه کرده است:
[تصویر:  Metro-Teaser-600x375.jpg]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[تصویر:  BOzeOcBCcAAZfrG-600x375.jpg]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[تصویر:  Clipboard02.jpg]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
همچنین Deep Silver اطلاعاتی از DLC های آینده خود منتشر کرده است:
1-Tower Pack که تجربه ی منحصر به فردی همراه با پشتیبانی های افراد به صورت آنلاین که بر گرفته شده از بازی اصلی می باشد که باعث می شود گیمپلی جذاب تر شود و به عنوان یک شبیه ساز برج است.
2-Developer Pack که هوش مصنوعیه دشمنان بسیار تقویت شده است و دارای مرحله ای به اسم Spider Nest که در این مرحله باید عنکبوت های جهش یافته را  با راهکار های متفاوت نابود کنید.
3-Chronicles Pack که تکنفره (Single Player) خواهد بود و پلیر می تواند به جای شخصیت هایی چون:پاول-خان و آنا بازی کند و ربط هر یک از این شخصیت ها را با آرتیوم متوجه شود.
Faction Pack روز 16 جولای در آمریکا و 17 جولای در اروپا برای PC, PS3 and Xbox 360 عرضه خواهد شد.
منبع:http://www.vg247.com/2013/07/10/metro-last-light-teaser-image-suggest-dlc-announcement-today/
 
من از مترو 2033 بیشتر از این خوشم اومد چون خیلی سخت تر از این بود مخصوصا اون لایبرری من هاش که باید 6تا تیر شات گان رو از فاصله ی 2 سانتی تو هدشون میزدی تا میمردن ولی باز اینم بد نبود ولی از نظر من به 2033 نمیرسی
کلاً از این سری خوشم نیومد[img]images/smi/s0 (43).gif[/img] اما ممنون بابت خبرت[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]