Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دارندگان PS4 میتوانند از بازیهای دیجیتال خود درهرجا روی هر PS4 استفاده کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کسانی که بازیهای دیجیتال(بازیهایی که دانلود میشوند) را داشته باشند میتوانند هرکجا روی هر PS4 با فعال کردن حساب کاربری خود از آن استفاده کنند.اینها گفته های NEIL BROWN(یکی از مدیران ارشد تیم سونی)[تصویر:  20130619_ps4.jpg] است.همچنین BROWN گفته است زمانی که بازیکنان شروع به بازی میکنند(حداقل قسمت اول بازی) بازی دانلود را ادامه خواهد داد.این را که سونی در کنفرانس خود در فبریه اعلام کرده بود.
شما میتوانید به خانه ی دوستتان بروید,حساب کاربری خود را فعال کنید و از طریق کتابخانه ی خود بازی ای را که خود دانلود کرده اید بازی کنید که این بسیار عالی است.زمانی که شما بازی میکنید در حالی که دستگاه در حال دانلود است میتوانید به راحتی به قسمت اول بازی دسترسی داشته باشد.
همچین سیستمی روی بلوری هم وجود دارد.زمانی که شما دیسک را در دستگاه میگذارید و شروع به بازی کردن میکنید مقدار بسیار زیادی از بازی داخل هارد شما کپی میشود.این بدان معناست که بازی بعد از چند دقیقه ی اول قدرت خواندن بهتر و ظاهر کردن اشیا به طور کامل است.که این بهترین تجربه را برای گیمران رقم خواهد زد.همه ی اینها در پیش زمبنه هنگامی که شما در حال بازی کردن هستید اتفاق خواهد افتاد.
منبع http://www.vg247.com/2013/07/10/ps4-user...4-console/
زنده باد سونى و تشكر از شما[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
سونی پیروز باد [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
تو ایران نمیشه[img]images/smi/s0 (67).gif[/img]