Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سانتا مونیکا : دیگر DLC برای Playstation All Stars Battle Royale منتشر نمی شود.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این واقعا یک خبر غم انگیز برای تمام طرفداران  Playstation All Stars Battle Royale است.سانتا مونیکا رسما تایید کرد که DLC های بیشتر برای Playstation All Stars Battle Royale  نمی آید.
[تصویر:  PlayStation-All-Stars-Battle-Royale.jpg]
سانتا مونیکا مدیر انجمن "آرون کافمن" فقط این پیام را با تمام فن های Playstation All Stars Battle Royale در سراسر جهان به اشتراک گذاشته:

فن های پلی استیشن و Playstation All Stars Battle Royale 

با تشکر از شما برای ادامه حمایت خود را از پلی استیشن همه ستاره و برای نگه داشتن جامعه پر رونق. در این زمان ما هیچ برنامه ای برای انتشار مطالب جدید برای Playstation All Stars Battle Royale نداریم.
در حالی که ما بسیاری از شخصیت های در طول توسعه در نظر گرفته و حتی مفهوم هنر برای تعدادی از شخصیت ها و محیط های که در طول مرحله توسعه این بازی، از جمله دارت بررسی شد، ما قادر به ترکیب همه آنها را به بازی نهایی نیست. ما همچنان به حمایت از Playstation All Stars Battle Royale جامعه آنلاین از طریق آنلاین مسابقه گیری و پایداری سرور تضمین می کند متعهد است.

ما همه پشتیبانی و شور و شوق خود را برای Playstation All Stars Battle Royale قدردانی میکنیم .تعهد ما به این تیم در SuperBot برای ایجاد یک بازی مبارزه باور نکردنی، و شما برای حفظ ضرب وشتم آنلاین قوی در حال اجرا است.
با تشکر از شما،
سونی سانتا مونیکا


منبع : 
http://www.gamepur.com/news/11513-no-mor...monic.html
سانتا مونیکا ما دوست داریم خیلی زیاد
جون مادرت برو سمت گاد آف وار جدید
واظب ready at dawn هم باش یه وقت the order رو خراب نکنه
nathan جان ما نیز منتظر بازی جدید و زیبای 
ready at dawn هستیم.
دستت درد نکنه
امیدوارم ناراحت نشی ولی سعی کن چیزایی که گوگل ترانسلیت مینویسه رو یکم حداقل از لحاظ جمله بندی درست کنی شایدم اولین کارات باشه که به مرور زمان درست بشه.
منم با سعید موافقم GOD OF WAR میخواهیم[img]images/smi/s0 (41).gif[/img]