Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبیسافت توضیحاتی در مورد ماموریت های جانبی Assassins creed 4 داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  AC4BF_SC_SP_05_UnderwaterTreasure.jpg]
اگر به یاد داشته باشید از بزرگترین انتقادات وارده به AC3 می توان به باگ های آن،خسته کننده بودن بازی و پایان نا امید کننده آن نام برد و همچنین ماموریت های جانبی آن نام برد.خوشبختانه مدیر خلاق Assassin’s Creed IV: Black Flag یعنیJean Guesdon نمی خواهد این موضوع در قسمت بعدی نیز نکرار شود.
وی همچینین اعلام کرد:
ما در این قسمت یک جزیره کارائیب(Caribbean) داریم که پر از فعالیت ها و ماموریت های جانبی است که برای حمله یا مبارزه و جنگ در این جزیره نیاز به سنگر بندی و نیرو دارید،باید شما می توانید کشتی های غرق شده را پیدا و با گرو های قاچاقچی در گیر شوید یا مسیر های تجاری را مختل کنید و حیوانات را شکار کنید،چیز های زیادی نیز برای پیدا کردن هم در بازی وجود دارد و ...
نکته کلیدی در اینجا این است که همه این آن فعالیت ها حسی را در شما بوجود می آورند که هرگز فکر نمی کنید که ماموریت ها بیهوده هستند،بلکه انجام این فعالیت ها بسیار سرگرم کننده هستند.شما این فعالیت ها را برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی قویتر و یک قاتل بهتر انجام می دهید.

[تصویر:  AC40011.jpg]
Guesdon توضیحاتی در مورد کنترل بازی هم داد:مبارزات در این قسمت شباهت بسیاری به AC3 دارند،اما با تغییرات انجام شده شما در این قسمت با یک سطح جدید از مبارزات همراه هستید.تپانچه ها(multi-pistols) شما را قادر می سازند که همزمان به چند تن از دشمنانتان شلیک کنید،این حالت نیز شما را بیشتر به یک وضعیت جنگی نزدیک می کند.هدف گیری آزاد این اجازه را به شما می دهد که قبل از شروع مبارزه به دشمنانتان شلیک کنید،که خود کمک بزرگی است.
Assassin’s Creed IV: Black Flag در 29 اکتبر در آمریکای شمالی برای PC,WIIU,PS3 و XBOX 360 و بعدا برای PS4 و XBOX ONE منتشر می شود.
GAMINGBOLT
ممنون[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] به نظرم این نسخه خیلی جذابه. ماموریت های فرعی جالبی هم داره تا اونجایی که من میدونم. تشکر از خبر رسانی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
من که ازش ناامید شدم[img]images/smi/s0 (41).gif[/img][img]images/smi/s0 (41).gif[/img]
اتفاقا من به این نسخه خیلی امید دارم کلا عاشق سری AC هستم