Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان DYNASTY WARRIORS:XBOX ONE باید همزمان در ژاپن و سراسر دنیا انتشار یابد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 ATSUSHI MIYAUCHI کارگردان عنوان پرمخاطب DYNASTY WARRIORS در مصاحبه با وبسایت کوتاکو در مراسم PAX AUSTRALIA اعلام کرده است که اگر ماکروسافت میخواهد در زمینه ی فروش کنسول نسل هشتمی خود موفق باشد  باید انتشار XBOX ONE را همزمان در ژاپن و خاور میانه انجام دهد.در صحبتهایی که با ایشان شده گفته اند:
فکر میکنم ماکروسافت دیگر بیخیال توسعه و نمایش XBOX360 در ژاپن شده است,کنسول آنها نتوانست برتری خاصی را از آن خود کند.اگر آنها بتوانند XBOX ONE را همزمان در ژاپن و آمریکای شمالی عرضه کنند,اینبار تغییر بزرگی اتفاق خواهد افتاد.
ایشان همچنین اشاره کردند که کمبود ارتباطات میان ماکروسافت و استودیوهای ژاپنی در مورد قابلیتهای XBOX ONE به شدت احساس میشود.
اطلاعات زیادی در مورد XBOX ONE به تولید کنندگان ژاپنی نرسیده است.پس من فکر میکنم در این لحظه ما اطلاعات زیادی از این کنسول در دست نداریم,مگر آنها یک نمایش از قابلیتهای این کنسول برای ما بگذارند.آن موقع است که تولید کنندگان متوجه خواهند شد که توانایی چه کارهایی را خواهند داشت.
ایشان همچنین اعتقاد دارند که دلیل عدم موفقیت XBOX 360 در ژاپن بخاطر وفاداری مردم به سونی است.
اما ماکروسافت عقیده دارد که انتشار XBOX ONE در ژاپن کار مشکلی است.
[تصویر:  20130614_xbox_one.jpg]
منبع
با وجود نینتندو و سونی فکر نکنم کسی تو ژاپن سراغ ایکس باکس بره
ایکس باکس نیازی به بازار زاپن نداره 
اگر این کارو بکنن ورشکست میشن چون هیچکس تو ژاپن تحویلشون نمیگیره...همینطور که من تحویلشون نمیگیرم [img]images/smi/s0 (37).gif[/img]