Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی های فوق العاده ای که کارشان به پایان رسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
[تصویر:  news_our_videos_of_american_nightmare-12516.jpg]
 aw به عنوان یکی از بازی های انحصاری مایکروسافت در زمان خود نتوانست تمامی انتظارات را بر آورده کند البته بازی فوق العاده زیبایی بوده است و در این موضوع هیچ شکی نیست و به همین دلیل مایکروسافت به عنوان ناشر این بازی کمی دلسرده شده و به دنبال نسخه دوم بازی نیست ولی فقط در سال پیش یک aw dlc مانند را منتشر کرد به نام american nightmare که طرفداران این بازی را تا جایی خوشحال کرد و با این نسخه کار این بازی نیز به پایان رسید.

[تصویر:  news_our_videos_of_silent_hill_downpour-12628.jpg]

سخت ترین مجازات برای هر بازی پر طرفدار تغییرات بیهو در ساختار بازی است که متاسفانه سری بازی sh نیز با این مجازات روبرو شد.که چند سال پیش به طور کامل سارندگان آن از هم جدا شدند و ساخت این بازی به دست شرکت دیگری منتقل شد و این شرکت با ساختن آخرین نسخه این بازی یعنی down poor این موضوع را برای همه مشخص کرد که هیچ نسخه از این بازی به زیبایی نسخه 1 نبوده و با افتضاحی که این بازی به بار آورد دیگر خاطرهای از سری بازی sh در ذهن علاقه مندان این بازی نماند و این سری بازی را به گور برد.

[تصویر:  news_the_first_10_minutes_l_a_noire-11087.jpg]
بازی la.noire با اینکه توسط شرکت پدر سازنده بازی open world یعنی راکستار ساخته شد بازی بی نقصی نبود ولی با داستان فوق العاده ای که داشت عیب های متعدد خود را از جمله لگ در گرافیک و مشکلاتی در گیمپلی بازی را پوشاند و این بازی را به یک اسطوره تبدیل کرد و بازی با نقدهای بسیار خوبی که دریافت کرد طرفداران زیادی را پیدا کرد اما چندی بعد از انتشار بازی خبر رسید که تیم سازنده بازی از این بازی فروش بیشتری انتظار داشتن و از همین حرف معلوم شد که دیگر نسخه دوم بازی منتشر نخواهد شد و طرفداران خود را نا امید کرد.

[تصویر:  news_enslaved_pigsy_s_perfect_10_trailer-10142.jpg]
زمانی که بازی enslaved را بازی میکنیم نا خود آگاه چندین بازی نیز در خاطره مان زنده میشود و به دلیل الهام گرفتن زیادی از بازی هایی از جمله بازی های heavenly , prince of persia در زمینه گیم پلی و غیره در گیمپلی بازی این بازی را از بین برد البته لازم به ذکر است که با تحولات و دگر گونی هایی که در بخش گیمپلی و محیط بازی شرکت سازنده ی بازی به وجود آورده بود.توانست نمرات خوب و همچنین طرفداران زیادی را برای خود به دست بیاورد اما با این حال شرکت سازندهی بازی دیگر تصمیم به ساخت نسخه دوم این بازی نگرفت و کار این بازی هم به پایان رسید.

[تصویر:  news_gsy_review_bulletstorm-10634.jpg]

بازی bulletstorm یک بازی کاملا مهیج و متفاوت در سبک اکشن اول شخص است و واقعا گیمپلی سریع این بازی آدم را چندین ساعت در پای کامپیوتر میخ کوب میکند این بازی به کمک شرکت ea ساخته شد و توانست نمرات خوبی را از سوی سایت های گیم بگیرد اما به خاطر الهام گرفتن زیاد از بازی های در این سبک سازنده بازی از ادامه ساخت این بازی منصرف شد و کار این بازی با این نسخه به پایان رسید.

[تصویر:  news_fable_3_launch_trailer-10078.jpg]

بازی fable که یک بازی متفاوت در سبک نقش آفرینی بود و از المان های open world نیز بهره میبرد پس از ساخت آخرین نسخه از بازی خود یعنی نسخه سوم بازی کار این بازی هم به پایان رسید و واقعا جای تعسف دارد که بازی به این زیبایی که همه را شیفته ی خود کرد کار ساخت نسخه های بعدی بازی به پایان رسید.

[تصویر:  news_fallout_nv_screens_of_dead_money-10338.jpg]

بازی فلویت که تا به حال چندین نسخه از این بازی منتشر شده که همشون موفق بودن این بازی از زمان های قدیم تا سال 2010 منتشر شده است که در طی این سال ها توانست یک بازی نقش افرینی open world فوق العاده زیبایی را به طرفداران این بازی هدیه بدهد اما با افتضاحی که آخرین نسخه این بازی یعنی new vegas که ازش انتظارات بیشتری داشتیم نتوانست تمام آرزوهای ما را بر آورده و با همین شکستی که این نسخه خورد دیگر کار این بازی با این نسخه به پایان رسید و بتاز هم یک بازی فوق العاده دیگری را از دست دادیم.

به زودی آپدیت میشود.
کی گفته Downpour به گور برده شده بود از بیشتر سایت نمره خوبی گرفت نه عالی ولی خوب!
مافیا 2 فوق العاده بود و بی نظیر یعنی هر چی از این بازی شاهکار بگم کم گفتم.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img] اما فکر نمی کنم و غیر ممکنه که نخسته ی جدیدش ساخته نشه.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]مقاله ی خوبی بود.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

راستی مگه همین چند لحظه پیش یه مقاله نگذاشتی؟؟[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] پس اینو به این زودی نوشتی.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] خودت نوشتی یا از یه جای دیگه کپی کردی؟؟[img]/images/smi/new/7.gif[/img]
به نام خدا
دوست عزیز مافیاکه کارش تموم نشده، نسخه سومش درحال ساخته.
ولی مقاله خوبی بود. اما خیلی از بازیها نبود. مثل ‏PRINCE OF PERSIA
خسته نباشید با این مقالاتت [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] چرا از خودت چیزی نوشتی؟ نمیتونستی یه کم تحقیق کنی؟ [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] Mafia کارش به اتمام رسیده؟ [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] کی همچین حرفی زده؟ [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] Alan Wake 2 هم مطمثن باش هم اکنون در حال ساخته [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
آقا نسخه ی سوم مافیا به زودی میاد و محشره.   اگه نیاد من خودکشی میکنم.

مافیا کارش تموم نشده.....  [img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img]
la.noire نسخه ی دومش در دست ساخت هستش.پارسال تابستون فکک کنم خبرش بود[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
mafia 3 داره میاد تایید شده [img]images/smi/s0 (66).gif[/img]
تایید شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   [img]images/smi/s0 (5).gif[/img]
داداش اگه مافیا 3 تایید شده باشه من اشک شوق میریزم نسخه ی یکش شاهکار و نسخه ی دوش فراتر از شاهکار آدم باید بشینه گریه کنه به خاطر این بازی [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]/images/smi/new/wall.gif[/img]
چیه برداشتی نوشتی sh خوب این مخفف اسم چه بازیی هستش ؟ با این چیزا آدم خودشو حرفه ای نشون نمیده ! خیلی سخته کامل بنویسی ؟
و آخر ممنون از زحمتت اما بیشتر تحقیق کن [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
صفحه‌ها: 1 2