Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ono : علاقه دارم Street Fighter نسل بعد بسازیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  20110412streetfighter.jpg]سازنده ی Street Fighter آقای Yoshinori Ono اظهار داشت که دوست دارد بازی های بیشتر در سری Street Fighter ببیند، و حتی نسخه های جدیدی برای نسل بعد بسازد. اما به هر حال این کار هزینه دارد. در مصاحبه ای که Ono با سایت 4gamer داشته اند، بیان کردند که نمی خواهند سری اصلی Street Fighter با شماره ی چهار متوقف شود.

"واقعی بگم، ساخت عنوانی برای کنسول های نسل بعد نیازمند تعداد زیاد کارکنان و جمع زیادی پول است. موضوع پول به کسان دیگر نیز مربوط میشود، زیرا نیاز به سرمایه گذاری روی کنسول جدید،بازی و Arcade Stick است."

همیشه امکان ساخت بازی جدید است، اما Free-to-Play کردن آن مثل سازندگان Tekken Revolution ، Dead or Alive 5 Ultimate و Killer Instinct یکی از ایده هاست، در حالی که Ono فکر میکند ایده ی بزرگی است، اما متعقد است که کمپانی باید قادر به جبران هزینه ها نیز باشید.

" اگر شما به بازی های مبارزه به عنوان یک ورزش رقابتی نگاه کنید، شاید کسی بگوید که بازیکن بیشتر، بهتر. F2P شدن باعث پایین آوردن نیاز به پول برای شروع میشود، که من اعتقاد دارم، این یکی از قسمت های ایده آلش است. روی دست دیگر، دانستن اینکه شرکت توانایی بازگردانی هزینه ی ساخت را دارد، چیزی است که من در حال حاضر جوابش رو نمی بینم. همچنین بعد از این که من دیدم Harada (تهیه کننده ی سری Tekken ) وHayashi (تهیه کننده ی سری Dead or Alive ) چه چقدر خوب از پس این کار برآمدند، دوست دارم بیشتر از این به F2P فکر کنم."

" برای بازی های مبارزه ای، ما همیشه به پیدا کردن چیزی که بتوان با پول دادن به بدست آورد، فکر میکنیم. اگر بتوانیم آن را پیدا کنیم ، من اعتقاد دارم که چیز ها به آرامی پیش خواهد رفت." 

Ono همچنین گفت که یکی از راه هایی که کپکام این روش را تست کرده است، عرضه ی Gem ها برای Street Fighter X Tekken بوده است. آخرین بازی از سری Street Fighter با نام Ultra Street Fighter 4 که پنج کرتر جدید به Super Street Fighter 4: Arcade Edition اضافه میکند، بصورت جداگانه برای PC ، PS3 و Xbox360 در سال دیگر عرضه میشود.
منبع
بازی قشنگیه ولی به مورتال کمبت نمیرسه!!!
خیلی خوب میشه اگه تو نسل بعد هم ببینیمش. فقط امیدوارم تکنینک ها و گرافیکش رو به تیکن برسونن.
تو نسل بعد خوب تر میشه.[img]images/smi/s0 (37).gif[/img] بابت خبر ممنون امیر عزیز.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
کپی برداری از سایت های فارسی زبان ممنوع است

بسته شد