Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ترس سرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در Lost Planet 3 برای زنده ماندن نیازی به جمع آوری Thermal Energyها ندارید. بر خلاف نسخه های گذشته، در این بازی زمانی با Thermal Energyها مواجه می شوید که قصد خرید سلاح و ارتقاء دادن آن را داشته باشید. بدست آوردن TE با کشتن Akridها یا نمابع انرژی جدیدی که در بازی وجود دارند، امکان پذیر خواهد بود. در طول بازی با بخش هایی روبرو می شوید که در آنجا مخزن های انرژی قرار گرفته اند و بازیکنان با مراجعه به آن ها می توانند TE بدست بیاورند و از آن استفاده کنند. در E3 امسال سازندگان بازی درباره سیستم جدید TE صحبت کردند و در دمویی که شخصیت جیم (Jim) از LP3 را به نمایش درمی آورد نیز روی این موضوع تأکید شده بود.

در Lost Planet 3، جیم نقش یک شهروند عادی را دارد که به گشت و گذار در شبکه های غار مانندی می پردازد که از یخ پوشیده شده اند و بیگانه ها در آنجا قرار دارند. جیم در ابتدای بازی با سه تخم مرموز مواجه می شود که مربوط به هیولاهای بازی می شوند و پس از مدتی با یکی از Akridها روبرو می شود. او هم باید از دست آن ها فرار کند و هم باید با هفت تیری که در اختیار دارد، با آن ها مبارزه کند. جیم به داخل محیط های مرموز غار می رود و مبارزه پیچیده تر می شود. او به دستگاهی می رسد که از قرار معلوم یکی از دستگاه های Thermal Energy بوده که از مدت ها قبل رها شده و دیگر کسی از آن استفاده نمی کند.

[تصویر:  28.jpg]

آنجا او سلاح بهتری بدست می آورد و می تواند به شکلی راحت تر با هیولا مبارزه کند. این دستگاه به جایی برای بدست آوردن امتیازهای مختلف تبدیل می شود و انرژی قابل ملاحظه ای به جیم می دهد. این انرژی که به صورت Real-Time به جیم منتقل می شود، کاری می کند که مبارزه او با هیولاها راحت تر شود. البته این موضوع تا زمانی حکم فرما است که جیم در محوطه دستگاه بماند. پس از ترک دستگاه نیز انرژی ای که بدست آورده اید، باعث می شود تا بتوانید برای مدتی قدرت بسیار خوبی در اختیار داشته باشید. همچنین در این زمان با کشتن Akridها می توانید انرژی بیشتری کسب کنید. با این حالت مبارزه های بازی جالب تر می شوند و هیجان بازی بیش از پیش خواهد شد. در این بازی، بازیکنان بیشتر زمانشان را بصورت پیاده سپری می کنند و با دوربین سوم-شخص به مبارزه با هیولاها پردازند.

این موضوع را در دمویی که از این بازی به نمایش درآمده بود، می شد حدس زد. یکی از بخش هایی خوبی که در بازی قرار دارد، Mech Suitها هستند که بازیکنان می توانند سوار آن ها شوند. سازندگان می گویند که رابطه میان راه رفتن با پای پیاده و سواری با Mech Suitها 60 به 40 است. همچنین بازیکنان می توانند میان راه رفتن و استفاده از Mech Suitها حق انتخاب داشته باشند. سازندگان می گویند که محیط های بازی را به صورتی طراحی کرده اند که بتوان به هر دو صورت بازی را پشت سر گذاشت. محیط های بازی بسیار بزرگ طراحی شده اند و همه چیز برای اینکه بازیکنان بتوانند دست به کارهای مختلف بزنند، محیا شده اند. البته آن ها به این موضوع نیز اشاره می کنند که نباید از این بازی انتظارهای محیط هایی به بزرگی Skyrim را داشت.، اما در بازی سیستمی برای انتقال سریع به قسمت های مختلف طراحی شده که باعث می شود بازیکنان محیط ها را با سرعت طی کنند.

[تصویر:  8.jpg]


منبع
نسخه دومش خیلی خوب نبود ببینیم این چیکار می کنه!!!