Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Red Dead Redemption 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
.[تصویر:  red_dead_redemption.jpg].

مدیر عامل Take-Two استراس زلنیک اشاراتی داشته که بر اساس آن ادامه ای از بازی جهان آزاد این شرکت که سال 2010 منتشر شد یعنی Red Dead Redemption ممکن است در کار باشد.


در طی اعلام گزارش یک چهارم اول سال مالی 2014 شرکت Take-Two در 30 جولای، استراس زلنیک بیان داشت: "هدف ناشر، ساخت دنباله های دائمی برای فرانچایزرهایش است". قبل از آنکه اشاره ای به BioShock، Borderlands و یا Red Dead داشته باشد.

او همچنین گفت: " این هدفی خاص و بی نظیر در صنعت است. رقبالی ما اینگونه به این مساله نمی نگرند. نگاه آنها بر این اساس است که فرانچایزرهای ما عمری مشخص دارند، و در انتهای عمرش، باید روی عنوانی جدید کار کنیم. یعنی تا تنور گرم است باید نان را چسباند و بعد از آن سودی ندارد، اما دیدگاه ما مخالف این نظر است، از نظر ما بهترین فرانچایزرها، فرانچایزرهایی با دنباله های دائمی است."
 
" در بیرون از صنعت گیم، شما میتوانید به عنوان مثال به "جیمز باند" نگاه کنید. این هدف ما، فقط در مورد حفظ و رشد فرانچایزر GTA نیست، بلکه برای ساخت فرانچایزرهای دیگری است که فکر می کنیم ظرفیت دائمی بودن را داراست، چه این عنوان فرانچایزر Red Dead باشد یا فرانچایزر Borderlands و یا فرانچایزر  BioShock یا دیگر عناوینی مثل Civilization".
 

Take-Two که مالک بازی های Rockstar است، هنوز رسما ادامه ای برای عنوان RDR اعلام نکرده، اما اظهارات پیشین Rockstar نشان می دهد که احتمال ساخت دنباله ای برای این عنوان زیاد است. در ماه جولای سال گذشته، راکستار به هواداران اعلام کرده بود که منتظر خبرهایی درباره آینده سری بازی Red Dead باشید.


RDR در دو سال اول عرضه اش 13 میلیون نسخه فروش داشت. همچنین Take-Two اعلام کرد که BioShock و Borderlands 2 هرکدام 4 و 7 میلیون نسخه فروش داشته است.


عنوان بعدی Rockstar، یعنی GTA V در تاریخ 17 سپتامبر عرضه خواهد شد.
کپی از سایت های فارسی زبان ممنوع
این خبر دو ماه پیش تو سایت بوده و همه ی این ها شایعه هستند
(08-04-2013, 05:32 PM)'hadiviper' نوشته است: [ -> ]کپی از سایت های فارسی زبان ممنوع
این خبر دو ماه پیش تو سایت بوده و همه ی این ها شایعه هستند


 
کپی نیست و ترجمه خودمه، اگر هم کس دیگه ای ترجمه کرده باشه توی قوانین اومده که با نگارش و ترجمه خودتون اشکالی نداره، منبع رو هم گذاشتم و تاریخی که درش ذکر شده مال 5 روز پیشه نه دو ماه پیش، سایت IGN هم این خبر رو به نقل از همین سایت گذاشته و من فقط ترجمه کردم لطفا حرفی که میزنید اول مطمئن بشید
دوست عزیز اسن خبر خیلی وقته که منتشر شده و خبر تازه ای نیست