Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هواپیمای قابل پرواز در Watch Dogs وجود ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  346190.jpg]
 
 
تهیه کننده ارشد این بازی Dominic Guay در مصاحبه ی جدیدی اعلام کرده است که در Watch Dogs قابلیت پرواز با هواپیما وجود نخواهد داشت.
 
" بازی کنان با هواپیما پرواز نخواهند کرد. ما احساس نکردیم که این مسئله هسته اصلیه تجربه ای است که ما میخواهیم آن را خلق کنیم"
 
GTA V که ماه آینده منتشر می شود هواپیماهای قابل پرواز مختلفی را داراست.
 
اگرچه بازیکنان Watch Dogs قادر به رفتن به آسمان نیستند، اما می توانند از وسایل مختلف چرخدار شامل کامیون، موتور سیکلت نیز در کنار قایقها استفاده کنند. او همچنین گفت بازیکنان می توانند با ماشین خود به خارج از شهر شیکاگو که در ایالت ایلینوی است بروند.
 
"این مسئله این اجازه را به بازیکن می دهد که به اکتشاف شهر، رودخانه ها، دریاچه ها و حتی خارج از محدوده شیکاگو بپردازد"
 
 
 
Watch Dogs در تاریخ 19 نوامبر ( 28 آبان ) برای پلت فرم های  Xbox 360، PS3،Wii U و PC  منتشر می شود و برای Xbox One  و PS4 نیز در آینده عرضه خواهد شد.
 
 
 
پس خیلی بده که

Amir Game

انتظار ها از واچ داگز بالاست.اگه پرواز رو نداشته باشه لابد ی  چیز بهتر داره!!؟؟
اما هنوز من رو قانع نکرده[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
هیچ دلیلی نداره که Aiden بخواد با هواپیما پرواز کنه [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
راست میگه aiden با هواپیما[img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img]
فکر کنید[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
حــیــــف شـــد...[img]images/smi/s0 (67).gif[/img]
آخه موبایل هنگام پرواز ممنوعه شما هم می دونید که یه آیدنه با موبایلش[تصویر:  s0%20%2845%29.gif] ولی جدا از شوخی برای من زیاد مهم نیست هواپیما وقتی با حاله که یه دنیای بزرگ با امکانات زیاد هم داشته باشی مثل GTA، این بازی بیشتر روی ویژگی های دیگه تمرکز داره
یوبیسافت بیشتر روی قسمت حک کردن توی بازی تمرکز کرده که تجربه ی جدیدیه تو بازی های open world تعجبی هم نداره که بیشتر چیزایی که تو gta v باشن تو این نباشه!! ولی حیف شد واقعا.
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]