Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدید Dishonored
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در یک جلسه ی پرسش و پاسخ Harvey Smith مدیر خلاق شرکت و Raphael Colantonio اطلاعات زیادی از بازی مولتی پلتفرم جدیدشان Dishonored فاش کردند که ما نکات مهم آنها را برای جدا کرده یم.با حساب این اطلاعات Dishonored واقعا بازی شگفت انگیزی است.

[تصویر:  dishonored_wallpaper__2-1024x576.jpg]
درباره ی Dishonored

Dishonored یک بازی اول شخص مخفی کاری است درباره ی یک قاتل، که حتی میتوانید از کشتن افراد نیز درآن اجتناب کنید.این تصور ما از استیم پانک است که روی زمین اتفاق نمی افتد.
بازی از ۱۲ تا ۲۴ ساعت گیم پلی دارد و نسبت به طرز بازی کردن شما این طولانی بودن متغیر میشود.
ما خودمان را برای ساخت این بازی تحت فشار شدیدی گذاشته ایم .تمام تلاشمان را کرده ایم تا یک بازی ۲۰ ساعته بسیار متنوع بسازیم که ارزش تکرار بالایی نیز داشته باشد.Dishonored نتیجه ی اذهان خلاق ماست.


محیط

Dishonored دنیای باز (Open-World) نیست ،این بازی مبتنی بر ماموریت است.هر مرحله بصورت یک سندباکس کوچک طراحی شده پس دست شما باز است و از راه های زیادی میتوانید ماموریت خود را به پایان ببیرید.
در طی یک ماموریت که به شما داده میشود همه چیز تقریبا شبیه سازی شده است،با مسیرها،قدرت ها و سبک های مختلف،بنابراین شما میتوانید وضعیت را بررسی کنید و مناسب ترین راه را انتخاب کنید و هدفتان را…منهدم کنید(!)
“ما فکر میکنیم تمام مراحل از قابلیت بازی کردن دوباره بهره مند هستند زیرا در هر بار بازی کردن شما میتوانید راههای مختلفی را امتحان کنید بعلاوه سبک های بازی کردن شما میتواند تغییر کند (میتوانید مخفی کاری یا تهاجمی بازی کنید) مکانهای پنهان را پیدا کنید و چندین و چند مراحل فرعی را امتحان کنید.
گیم پلی

در واقع ما یک بازی مثل بازیهای دونده های آزاد نساخته ایم اما دوندگی داریم ،دویدن با حداکثر سرعت،لیز خوردن،سینه خیز رفتن و پریدن را در کنار چندین گزینه از حرکاتهای فراطبیعی داریم.
شما میتوانید یک مرحله را بدون اینکه حتی یک نفر را بکشید تمام کنید( هدف ما نیز همین بوده) و جهان بازی نسبت به کارهای شما عکس العمل نیز خواهد داشت.
” اگر بخواهیم صادق باشیم ما “میلیون ها مدل دشمن ” نداریم!اما موش ها ،ماهی ها،کراست های رودخانه،سگ های شکارچی هاند و دشمنان انسانی (از انواع مختلف) را بعلاوه تعداد زیادی شخصیت با نام های متعدد داریم.
اجسام پویا و دینامیک داخل بازی در اثر ضربات جابجا میشوند [در حالت Frozen Time] اما دشمنان تا هنگامی که شما به آنها ضربه بزنید حرکتی نمیکنند
پیشرفت ها

“چند جانبه شدن!”
“میتوانید سکه جمع آوری کنید تا از طریق آن اسلحه های خود را آپگرید کنید.
قدرت ”Bone charm به شما پرک های فراطبیعی میدهد؛مثلا میتوانید موش های سفید را برای مدتی در اختیار خود داشته باشید.
Runes پولی است که میتوانید برای خرید قدرتهای فراطبیعی مثل : آهسته کردن زمان و قدرتهایی چون Shadow Kill که دشمن را پس از مرگ به خاکستر تبدیل میکند بکار میرود.
” بازی هیچ سیستم XP گرفتن برای ارتقا تراز ندارد”
Dishonored نهم و دوازدهم اکتبر به ترتیب در امریکای شمالی و اروپا برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.
منبع
منبع !؟
احتمالا اونورConfused25:
ایوای من عاشق اینم! Confused41:Confused41:
خیلی بازیه خوبی میشه مطمئنم.