Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فراخوان سایت بازی وود برای چذب نویسنده +حقوق
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسم الله الرحمن الرحیممعمولا تو اینجور فراخوان ها چند پاراگرافی از سایت و اینا تعریف می کنن و بعدش میرن سر اصل مطلب! اما من همون اول میرم سر اصل مطلب:دنبال افراد حرفه‌ای می گردم که نوشتن رو دوست داشته باشن. خبرنگار نمیخوام که خبرای چند خطی بی محتوی بذاریم تو سایت و بگیم که ما سایت بروزی هستیم. بازی‌وود از همون اول تمرکزش روی مقاله و داستان و نقد و پیش نمایش بوده و خواهد بود. اگر شما هم می تونید مطالب ذکر شده رو آماده کنید به بازی‌وود بپیوندید و ما هم به پاس زحمات شما مبلغی رو پرداخت می کنیم.1. یک نفر برای نوشتن یا ترجمه کردن داستان بازی ها؛ کسی درخواست بده که بتونه بازیها رو در مدت کمی تموم کنه و داستانش رو بنویسه یا ترجمه کنه. یا اینکه لو رفتن داستان براش مهم نباشه و ما داستان انگلیسی رو بدیم و اون ترجمه کنه. ما قصد داریم داستان بازیهایی که داستان خوبی دارن رو نهایتا تا 2 هفته بعد از منتشر شدنشون به زبان فارسی تو سایت قرار بدیم.2. یک یا دو نفر برای نوشتن یا ترجمه کردن پیش نمایش بازی ها؛ ترجیحاً از دو یا چند منبع برای نوشتن استفاده بشه.3. چند نفر برای نقد و بررسی بازیها؛ نقدها نباید ترجمه باشند. کسانی اعلام آمادگی کنند که واقعا منتقد باشن. همچنین بتونن بازیهای جدید رو در مدت کمی تموم کنن. حداکثر 10 تا 12 روز بعد از انتشار نقد باید آماده باشه.4. یک یا دو نفر نویسنده خلاق برای حاشیه نگاری؛ پرداختن به نکات جذاب و جالبی که تو بازیها و مسائل پیرامون اون اتفاق میوفته. مثل Easter Egg ها، پرداختن به دیالوگ‌های تاثیر گذار، پرداختن به یک مرحله از یک بازی، نوشتن تجربیات خودتون و در کل اینجور مطالب خلاقانه…چند نکته برای کسانی که درخواست میدن:
  • زبان معیار سایت زبان رسمیه نه عامیانه.
  • قواعد نگارشی (پاراگرف بندی درست، رعایت کردن ویرگول، نقطه و اینجور موارد) حتما باید رعایت بشن.
  • حقوق بر اساس تعداد کلمات نوشته شده، محاسبه میشه. هر 10 هزار کلمه 10 هزار تومان. برای مثال این نوشته حدود 500 کلمست و میشه 500 تومان.
  • ترجیحاً حداقل سن افراد باید 17 سال باشه.
لطفا تنها در صورتی که در خودتون قدرت و توانایی کارهای گفته شده رو می‌بینید اعلام آمادگی کنید. برای این منظور رزومه خودتون رو به آدرس ایمیلی که در انتها نوشته شده، بفرستید؛ اگر رزومه ندارید و قبلاً در سایت ها یا انجمن های دیگه فعالیت کردید میتونید ادرس چند مطلب خودتون رو بفرستید. بعد از تایید مطالب ارسالی شما یک تست ترجمه هم از شما گرفته میشه.اولویت های ما برای انتخاب افراد:
  • کیفیت مطالب نوشته شده یا ترجمه شده.
  • رعایت کردن قواعد نگارشی و شیوایی مطالب.
  • آشنایی با وردپرس؛ افرادی که قبلا با وردپرس کار کردن شانس بیشتری دارن.
  • داشتن روحیه و نشاط و خوش برخورد بودن
دوست دارم کمکتون کنم ولی نمیتونم آخه مدرسه و درس و مشق دارم[img]images/smi/s0 (43).gif[/img].