Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رد صلاحیت ویندوز 8
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
شاید مهم ترین خبر این هفته همین خبر باشد که بعضی از وب سایت های ثبت نتایج بنچمارک مانند سایت hwbot اعلام کردند که ویندوز پرطرفدار و پر سر و صدا هشت(8) رد صلاحیت شد یا به قول خودمان همان ممنوع اعلام شد تا ناکامی های مایکروسافت همچنان ادامه داشته باشد.
[تصویر:  Windows-8-Logo-PSD.jpg][تصویر:  Windows-8-Logo.jpg]

این نتایج حاصل از این است که در بخش زمان سنج لحظه ای یا RTC ویندوز8 اشکالات و ایراداتی کشف شده است که میتواند نرم افزارهای بنچمارک را دچار مشکل یا خطا کند.این مشکل اینگونه است که با اورکلاک کردن یا آندرکلاک کردن در این ویندوز،بخش زمان سنج لحظه ای یا RTC این ویندوز تحت تاثیر قرار گرفته و واکنش نشان داده و این درحالیست که نرم افزار های بنچمارک،بخش زمان سنج لحظه ای یا همان RTC  ویندوز را برای زمان مبنا قرار میدهند،و نتایج بدست آمده از آنها با اشتباه و خطا بهمراه خواهد بود.
حال نکته بسیار جالب اینجاست که این مشکل و ایراد با پردازنده های اینتل شروع بکار کرده و خود را نشان میدهد که اگر خاطرتان باشد قبلا به بررسی و قابلیت های نسل جدید پردازنده های اینتل(HASWELL و IVY-BRIDGE) پرداختیم اما نمیدانستیم که این مشکل را دارند و این تمام ماجرا نیست بلکه نکته قابل توجه این است که این مشکل ویندوز 8 در پردازنده های AMD وجود ندارد و مشکلی پیش نمیاید و جالب تر از آن این که با تعویض کردن پردازنده اینتل به AMD و تغییر مجدد آن به اینتل،مشکل بر طرف خواهد شد.
توجه:میتونید از منبع اصلی یه عکسی رو ببینید که مشخص کرده این مشکل تو کدوم ویندوزها با چه نوع پردازنده هایی وجود داره.دلیل اینکه نذاشتمش این بود که امکانش وجود نداشت و تو بقیه سایت ها هم این عکس موجود بود اما فیلتر شده بود و من هم فیلتر شکن استفاده نمیکنم.
[تصویر:  hwbot-underclocking-results.png]
همانطور که مشاهده میکنید نرم افزار 3DMark در اعلام نتایج دچار اشتباه شده و حتی با ساعت ویندوز هم این مشکل قابل اندازه گیریست به طوریکه بعد از عملیات آندرکلاک کردن،ساعت ویندوز به ازای هر 5دقیقه،18ثانیه عقب میفتد.
به نظر شما مقصر کیست؟اینتل با پردازنده هایش؟ یا مایکروسافت با ویندوزش؟یا هردو؟
منبع اصلی
منبع 1
[img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img] واقعا حقش بود  7 از اون بالاتره 
[img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img]
ویندوز هشت رد صلاحیت شد ، وای این دیگه بدجور ضربه ای به مایکروئه ...
 

Amir Game

آره.من خیلی وقته میدونستم
(تو برنامه تک شو هم گفت)
همون 7 بهتره.
8 واسه خیلی حرفه ای آس
ولی در آینده مشکلات8 رو میگیرن
7 آشغاله جون میکنه حافظه موبایل من رو باز کنه البته بعد از 8 از 7 بیشتر خوشم میاد 
من همین 8 رو ترجیح میدم 
الان روی  pc من ویندوز 8 نصبه[img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
ولی 7 هزار برابر بهتره[img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
این ماکرو تمامه دلخوشیش ویندوزه.آخه چرا این بلا سرش اومد؟
احتمالا خواستن تز بدن
والا ما که تاحالا از این چیزا ندیدیم!
این مشکلات مطمئنا در ویندوز 8.1 روبه راه خواهد شد. چه با بنچمارک، چه بدون بنچمارک ویندوز 8 از همه نظر از 7 بهتره.
از نظرم 8 ماله گوشی و تبلت هستش تا کامپیوتر
صفحه‌ها: 1 2