Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت چه پاسخی نسبت به کنایه های سونی دارد؟(مصاحبه eurogamer با Phil Spencer)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همان طور که مطلع هستید در بخش پایانی کنفرانس سونی در گیمز کام ریس بخش سرگرمی های سونی کنایه ای به تغییر سیاست های متوالی مایکروسافت وارد کرد.
در همین راستا Phil Spencer رئیس استودیو مایکروسافت طی یک مصاحبه با eurogamer ضمن روشن کردن سیاست های مایکروسافت.دلایل این شرکت را در مورد تمامی تغییر های به وجود امده بیان کرد.


[تصویر:  91] PhilSpener

Phil Spencer در ابتدا با بیان این اتهام که بعضی ها(همان ها که کنایه میزنند) تلاش می کنند این تغییر سیاست های MS را به یک چیز بد تبدیل کنند.انتقاد کرد ودر جواب به انها گفت:توانایی MS برای واکنش نشان دادن به حرف ها و باز خورد های مردم از قدرت ما هست.
در ادامه نیز با اشاره به این که نظرات مردم در  سایت های اجنماعی و... همیشه برای ما مهم است و ما خوشحالیم که در چنین موقعیتی قرار داریم. در واقع این مردم هستند که  در نظراتشان به ما میگویند که چه احساسی در مورد تصمیمات ما دارند.
قدرت ما در برقراری مکالمه دو طرفه بین ما و مشتریان است که البته بعضی ها میخواهند ان را بد جلوه دهند.
این مکالمه دوطرفه باید به عنوان هسته ای که ;XOne را به عنوان یک پلتفرم تعریف میکند در بیاید.در غیر این صورت حتما ارتباط ما با مشتریان قطع خواهد شد.و ما هم اصلا اینرا نمیخواهیم.همان طور که ما به نظرات مردم در مورد بازی های XOne در GC توجه داشتیم.
و همین طور اگر ما قابلیت گوش کردن به سخنان مردم را نداشته باشیم نمیتوانیم انتظار داشته باشیم انها به طرف ما بیایند.

او تلویحا در جواب به سونی بیان کرد: سایر مردم چیزی را میگویند وانجام خواهند داد که باید انجام دهند ولی ما در حال اجرای برنامه های خودمان هستیم(شاید همه این تغیرات برنامه ریزی شده بود).واین قدرت واقعی ما است.
XOne خیلی بیشتر از یک جعبه بسته و ثابت است وتغییر هم برای تکامل لازم و طبیعی است. در نتیجه به نظر من این تغییرات چیز عجیبی نیست.
ودر اخر درمورد سیاست های MSدر مورد اینده دیجیتالی گفت:ما اصلا از اینده دیجیتالی  خود عقب نشینی نکرده ایم و اینده دیجیتالی به عنوان فلسه وجودی XOne باقی خواهد ماند.و ما فقط شدت ان را کاهش دادیم و در اینده انرا اجرا خواهیم کرد. البته که با توجه به مکالمه دو نفره ان را بهینه هم کرده ایم.

ترجمه از eurogamer

 
آدما با حرف زدنشون شخصیتشون رو مشخص می کنند.همین سونی اگه مرده موقعی که کنسولا منتشر شدن حال رقیبش رو بگیره نه الان همش تیکه بندازه

کم آورده دیگه بیچاره کار دیگه ای جز تیکه انداختن نمی تونه انجام بده[img]images/smi/s0 (45).gif[/img]
Phil Spencer و ماکروسافت میدونن چه اشتباهات زیادی کردن
Phil Spencer خیلی حرف بی خود میزنه
با اینکه خودم طرفدار خفن Xbox هستم ولی نسل هشتم رو سونی میبره یا بهتر بگم برده!!!!!
اگر PS4 وجود نداشت مایکروسافت به این راحتی سیاستهاشو تغییر نمی داد.
من که فن PC هستم و کاری به کنسول ها ندارم البته بخاطر انحصاری ها شاید PS4 بگیرم! به هر حال به نظرم این سونی خیلی حروم زاده بازی در میاره.... واقعا با این حرف ها داره شعورش رو نشون میده.... آیا وقتی WD تایید شد یوبی سافت توهینی به راکستار کرد؟ با راکستار چیزی گفت؟ اما این سونی....
من فن سونی نیستم و فقط به خاطر MG رفتم سراغ PS
سونی همش منتظر عکس العمل گیمر هاست تا ببینه چی میخوان کاری که مایکروسافت هرگز نمیکنه
آقای A.H هم تیکه ی جالبی انداخت ولی چرا کارهای خودشون رو سر کنسول های قبلی به یاد نمیارن ؟ [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
prime جان ناراحت نشی ولی دقیقا حرفات برعکسه .
MICROSOFT برای جلب رضایت مشتری هاش سیستم ایکس باکسو تقویت کرد DRM رو برداشت ولی سونی تا حالا چه کاری برای فناش کرده؟؟؟؟؟
(09-10-2013, 02:58 PM)'BehzadHatami' نوشته است: [ -> ]prime جان ناراحت نشی ولی دقیقا حرفات برعکسه .
MICROSOFT برای جلب رضایت مشتری هاش سیستم ایکس باکسو تقویت کرد DRM رو برداشت ولی سونی تا حالا چه کاری برای فناش کرده؟؟؟؟؟

کنسوله سونی ایرادی نداشت که بخاد برطرف کنه
سونی واسه فناش بازی میزنه نه DRM  و حضور غیاب اینترنتی

در ضمن تاریخ تاپیک رو هم نگاه کن مهندس[img]images/smi/s0 (67).gif[/img]
 

Ct Os

دوست عزیز منبع دقیق رو ذکر کنید
بسته شد