Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبی سافت هنوز wii u و ps vita را باور دارد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نام خدا
با توجه به اتفاقات اخیر نه کنسول دستی نسل هشتمی سونی یعنی ps vita و نه کنسول خانگی جدید نینتندو یعنی wii u  در سال گذشته در وضعیت خوبی قرار نداشته اند.ولی یوبی سافت همچنان عقیده دارد هر دوی این دو کنسول بد نام همچنان ارزش پیگیری را دارند.
[تصویر:  48072392335345063000.jpg]
مدیر اجرایی یوبی سافت alain corre به کاهش قیمت ps vita که در جریان کنفرانس خبری سونی در مراسم گیمز کام اعلام شد, واکنش نشان داد.ما از آخرین اقدام سونی در رابطه با ps vita بسیار خوشنود و شگفت زده شدیم.
وی افزود:کاهش قیمت و سرمایه گذاری بر روی تعداد زیادی آی پی های جدید و همچنین سونی در حال تلاش بر روی این امر کار میکند که ویتا را به عنوان صفحه نمایش دوم ps4قابل استفاده کند, همه ی این ها مزایایی برای آینده ویتا خواهد بود.
در هنگامی که نینتندو کار جدیدی برای وی یو انجام نداده است و این اتفاق در هنگامی که وی یو فروش کمی دارد اصلا دوست داشتنی نیست. به نظر می رسد corre به این اطمینان دارد که پلتفرم جدید نینتندو باعث می شود میلیون ها نفر از طر فداران فرانچایز های مختلفشان از آن ها تشکر کنند!
او همچنین گفت این به نینتندو بستگی دارد که تعداد مصرف کنندگان آن ها هرچه بیشتر شود.
همه ی ما فکر می کنیم که آن ها می توانند در آینده دستگاه های بیشتری به فروش برسانند.آن ها تعدادی از بهترین بازی ها را در اختیار دارند که بسیاری از گیمر ها خاطره های زیادی با آن ها دارند اگر شما عنوان smash bros را تجربه کنید مسلما دوست خواهید داشت در آینده نسخه های دیگر آن را نیز بازی کنید بنابراین این عناوین دارای آینده خواهند بود.و این نیز به آن ها بستگی دارد که  با مصرف کنندگان ارتباط بهتری بر قرار کنند تا بتوانیم در آینده دستگاه های آنان را در دستان افراد بیشتری ببینیم.
در اخباری که مر بوط به این دستگاه ها می شود Shuhei Yoshida از طرف سونی  اخیرا گفت که دلیل وجود ویتا برای استفاده به عنوان صفحه ی نمایش دوم ps4 نیست و همچنین در رابطه با گیم پد وی یو گفت که مردم چهار چشم ندارند.
لینک منبع:http://www.vg247.com/2013/08/26/ubisoft-still-believes-in-vita-wii-u/#more-401916